g00000ne Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Noen som vet om dette er å få kjøpt noen plass? Føler jeg har lett overalt, men er jo ikke mulig å få tak i. Er mest interessert i 500 mL, 750 mL og 1000 mL. Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Finnes i midt europa, tyskland feks. Husker det var noen slike i Norge for en stund sia, men har ikke sett dem på lenge:P Lenke til kommentar
g00000ne Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Finnes i midt europa, tyskland feks. Husker det var noen slike i Norge for en stund sia, men har ikke sett dem på lenge:P Hmm...tror ikke jeg gidder å dra til Tyskland for å kjøpe noen flasker Og det vil vel kanskje ikke fungere å bestille glass fra utlandet? Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 er ikke noe problem det, finnes flere sider som selger mineralvann over nett, bare å søke litt. Du kan jo sjekke ut ebay også da, og søke litt på google Lenke til kommentar
g00000ne Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) er ikke noe problem det, finnes flere sider som selger mineralvann over nett, bare å søke litt. Du kan jo sjekke ut ebay også da, og søke litt på google Ja, får gjøre det, men tror det uansett blir såpass dyrt at det er billigere å kjøpe slike essensflasker (fill-ups) på europris og kvelle innholdet på plastflasker (eller i vasken) ... Endret 11. mars 2009 av j1m Lenke til kommentar
epifant Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Sjekk med nærmeste saftkokeri e.l. Vet at en eplemost-produsent har glassflasker med skrukork, men jeg klarer typisk nok ikke å huske navnet :s EDIT: du var ute etter MILIliter ja... hmm. Gimsøy produserer jo essenser, du kunne jo tatt en telefon til Stabburet? Stabburet AS, Gimsøy Kloster: tlf. 35 50 42 00 EDIT 2: og omregnet til liter blir Gimsøy-flaskene for små ja. Haha, jeg må drikke mindre kaffe Endret 11. mars 2009 av epifant Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Se etter Cocio (sjokomelk på glassflasker) i kiosker. De har skrukork og er ca 0.5 liter. Godt er det også, men må ristes noe hinsides for å få vekk grums i bunnen. Også har du jo Snapples-flaskene, da. Endret 11. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
g00000ne Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Sjekk med nærmeste saftkokeri e.l. Vet at en eplemost-produsent har glassflasker med skrukork, men jeg klarer typisk nok ikke å huske navnet :s EDIT: du var ute etter MILIliter ja... hmm. Gimsøy produserer jo essenser, du kunne jo tatt en telefon til Stabburet? Stabburet AS, Gimsøy Kloster: tlf. 35 50 42 00 EDIT 2: og omregnet til liter blir Gimsøy-flaskene for små ja. Haha, jeg må drikke mindre kaffe Haha Tror ikke det er så veldig mange saftkokeri her (liten plass i Finnmark), men det kan kanskje hende at den lokale puben har flasker som de kan gi bort (hvis de ikke fyller opp igjen, da). Jeg kjøpte noen flasker fra Europris i alle fall, men det blir litt dyrt med 30 kr/stk i lengden. Dessuten er korkene elendige og lukter sterkt av tyrkisk pepper o.l. :/ Jeg skal se etter Cocio-flaskene, men jeg har en følelse at disse ligner mer på glass enn flasker EDIT: Søkte etter Cocio-flaskene, og de ser fine ut. Skal sjekke om jeg får tak i dem. Noen som vet pris og nøyaktig størrelse? Endret 12. mars 2009 av j1m Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Sjekk med nærmeste saftkokeri e.l. Vet at en eplemost-produsent har glassflasker med skrukork, men jeg klarer typisk nok ikke å huske navnet :s EDIT: du var ute etter MILIliter ja... hmm. Gimsøy produserer jo essenser, du kunne jo tatt en telefon til Stabburet? Stabburet AS, Gimsøy Kloster: tlf. 35 50 42 00 EDIT 2: og omregnet til liter blir Gimsøy-flaskene for små ja. Haha, jeg må drikke mindre kaffe Haha Tror ikke det er så veldig mange saftkokeri her (liten plass i Finnmark), men det kan kanskje hende at den lokale puben har flasker som de kan gi bort (hvis de ikke fyller opp igjen, da). Jeg kjøpte noen flasker fra Europris i alle fall, men det blir litt dyrt med 30 kr/stk i lengden. Dessuten er korkene elendige og lukter sterkt av tyrkisk pepper o.l. :/ Jeg skal se etter Cocio-flaskene, men jeg har en følelse at disse ligner mer på glass enn flasker EDIT: Søkte etter Cocio-flaskene, og de ser fine ut. Skal sjekke om jeg får tak i dem. Noen som vet pris og nøyaktig størrelse? De pleier å koste 20-35 kr på kiosker og bensinstasjoner. Hvis du bor nærme sverige, så er det bare å ta seg en harrytur over, de har den garantert. Endret 13. mars 2009 av Panny60 Lenke til kommentar
epifant Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 j1m: tenkte mest at du kunne ringe et saftkokeri og spørre hvem de kjøper flaskene sine av. Har brukt samme taktikk ved flere anledninger, og de aller fleste er hjelpsomme og skaffer både telefonnummer og navn på kontaktperson Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Har du prøvd apoteket? De selger medisinflasker i nesten alle størrelser. Dvs, iallefall gjorde de det for noen år siden da jeg trengte til kjemisettet mitt. (På den annen side, kjemisett har jeg jo heller ikke sett i butikkene de siste 25 åra..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå