Fotofashion Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Noen bilder fra gårsdagen shoot. Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Likte bilder nr 2:p det sier mer enn bare det øye ser. De andre to synes jeg var ganske kjedelige egentlig. Bare min mening Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 takker for det smak og behag ikke sant Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Her var det lite liv ja =d Liker nr 2 minst jeg; synes ikke blikket blir så bra som det kunne vært. Det øyet med minst catchlight ser mye mindre ut, og usyemtriske øyne er sjeldent idielt =) Liker nr 1 best, synes det er fin bruk av tekstur, og det ser ut som en vegg med slik tekstur. Fint at noen klarer å bruke teksturer uten å gå helt overboard slik jeg bruker =D Synes kanskje håret kunne vært fiksa litt mere; Sitter på laptoppen min nå, så skal ikke kommentere siste bildet Så det i går, og da var det en tekstur der; og den ser jeg ikke engnag på denne skjermen (hehe) =D Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Her var det lite liv ja =d Liker nr 2 minst jeg; synes ikke blikket blir så bra som det kunne vært. Det øyet med minst catchlight ser mye mindre ut, og usyemtriske øyne er sjeldent idielt =) Liker nr 1 best, synes det er fin bruk av tekstur, og det ser ut som en vegg med slik tekstur. Fint at noen klarer å bruke teksturer uten å gå helt overboard slik jeg bruker =D Synes kanskje håret kunne vært fiksa litt mere; Sitter på laptoppen min nå, så skal ikke kommentere siste bildet Så det i går, og da var det en tekstur der; og den ser jeg ikke engnag på denne skjermen (hehe) =D Hu har sånn plagsom leamus øye hehe, men fant noen i går der øynene var mer i sync, så det kommer bedre versjoner. nr2..: danke .. prøvde å være minimal, enkle best? Njah, hvem liker ikke rufsete hår .. drev faktisk å rufsa det opp litt for at det ikke skulle ligge så alt for pent. nr3.. nei.. du ser da garantert ikke teksturer på klær eller noe da .. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Rufse er OK, men sjekk den midt på toppen der da Relativt god underholdning =) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 hehe så den, bli for mye jobb å fjærne det.. jaja.. kjekt med ... hår. Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Flotte bilder uten tvil.Likte 2 og 3 best. 3 fordi d var rå stili med mørkt mot mørkt på denne måten. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg liker som alltid bildene dine DeViSoR ..og hvem trenger fjesboka for å holde følge med på hva gamle klassevenninder driver med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå