Gå til innhold

BK: Jeans, makeup, and pose

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her var det lite liv ja =d

Liker nr 2 minst jeg; synes ikke blikket blir så bra som det kunne vært. Det øyet med minst catchlight ser mye mindre ut, og usyemtriske øyne er sjeldent idielt =)

Liker nr 1 best, synes det er fin bruk av tekstur, og det ser ut som en vegg med slik tekstur. Fint at noen klarer å bruke teksturer uten å gå helt overboard slik jeg bruker =D

Synes kanskje håret kunne vært fiksa litt mere;

Sitter på laptoppen min nå, så skal ikke kommentere siste bildet :p Så det i går, og da var det en tekstur der; og den ser jeg ikke engnag på denne skjermen (hehe) =D

Lenke til kommentar
Her var det lite liv ja =d

Liker nr 2 minst jeg; synes ikke blikket blir så bra som det kunne vært. Det øyet med minst catchlight ser mye mindre ut, og usyemtriske øyne er sjeldent idielt =)

Liker nr 1 best, synes det er fin bruk av tekstur, og det ser ut som en vegg med slik tekstur. Fint at noen klarer å bruke teksturer uten å gå helt overboard slik jeg bruker =D

Synes kanskje håret kunne vært fiksa litt mere;

Sitter på laptoppen min nå, så skal ikke kommentere siste bildet :p Så det i går, og da var det en tekstur der; og den ser jeg ikke engnag på denne skjermen (hehe) =D

Hu har sånn plagsom leamus øye hehe, men fant noen i går der øynene var mer i sync, så det kommer bedre versjoner.

nr2..: danke :).. prøvde å være minimal, enkle best? Njah, hvem liker ikke rufsete hår :).. drev faktisk å rufsa det opp litt for at det ikke skulle ligge så alt for pent.

nr3.. nei.. du ser da garantert ikke teksturer på klær eller noe da ;)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...