SUPERJANNE Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 hallo! jeg har chess. får sendt epost, men ikke motta eller å få henta epost. kan noen hjelpe? (og hva er pop3?) Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Gå til Opheim.com og se på innstillingene der.. eller ring chess kundeservice - du må sette opp serveren for innkommende mail POP3 er epoststandarden til "vanlig" mail, ikke hotmail eller noen av de. Hvis du venter til folk har kommet seg hjem fra skole/jobb, får du sikkert et bedre svar Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hvem er det du har fått e-post adressen din av? (f.eks start.no, home.no...) Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 mobilpost .... men jeg har hørt fra chess, og det går kun ann å sende , og ikke motta. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 kan jeg få spray.no på mobilen da? Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Har akkurat fått hipcam, ir remote og screensaver tilsendt i mail.... en jeg skjønner ikke hvordan jeg får lastet de ned fra mail til mobil??.... Noen som kan hjelpe?? Takk Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 mobilpost .... men jeg har hørt fra chess, og det går kun ann å sende , og ikke motta. Vet ikke hvordan mobilpost funker, men det funker i hvertfall glimrende å bruke vanlig pop3 mail. som f.eks spray, home.no og start.no. Det er jo gratis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå