ivarma Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hei. På hjemmesiden min har jeg planer om ett klikkbart kart. Jeg har fått til å trykke på kartet, lagre de bildekoordinatene jeg trykket på i en database, og jeg får til å hente tallene igjen. Eneste jeg ikke får til er hvordan jeg kan tegne opp en liten sirkel på kartet mitt ved disse koordinatene? Jeg får til å tegne på ett bilde som ikke er ett imagemap, men skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre når det er ett imagemap. Noen som kan hjelpe??? Lenke til kommentar
OIS Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hei.På hjemmesiden min har jeg planer om ett klikkbart kart. Jeg har fått til å trykke på kartet, lagre de bildekoordinatene jeg trykket på i en database, og jeg får til å hente tallene igjen. Eneste jeg ikke får til er hvordan jeg kan tegne opp en liten sirkel på kartet mitt ved disse koordinatene? Jeg får til å tegne på ett bilde som ikke er ett imagemap, men skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre når det er ett imagemap. Noen som kan hjelpe??? Imagemap er ikke forskjellig fra andre bilder så vidt eg vet. Kan du tegne en sirkel på andre bilder så skjønner eg ikke kas problem du har med imagemap. Kan du være mer spesifikk kordan du tegner på "vanlige" bilder og kordan du prøver å tegne på "imagemap" bilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå