iqlizer Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg syntes det er helt greit. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Til den personen som foreslo pause. Pauser har ingenting å gjøre i et forhold -.-" Lenke til kommentar
Capria Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Nei usj, pauser er bare begynnelsen på slutten. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Takk, det var en som har forstått det ihvertfall Lenke til kommentar
Malteaser Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Til den personen som foreslo pause. Pauser har ingenting å gjøre i et forhold -.-" Jeg kjenner folk som har hatt problemer, tatt pause og blitt sammen igjen. Så det går ann! Nei usj, pauser er bare begynnelsen på slutten. Ja men da har de jo forstått at de ikke passer sammen alikevel Lenke til kommentar
Capria Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg synes bare pauser er en råtten måte å slå opp på. Man tørr ikke å si at man slår opp, så man tar en time-out isteden, for å gjøre overgangen "lettere" for den andre parten. Right. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Lett? jeg slet meg igjennom en ukes pause -.-" Det var hardere enn noe annet jeg har opplevd hittil. Nå skal det sies at jeg bare er 19, men det er mer enn nok tid. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg kjenner folk som har hatt problemer, tatt pause og blitt sammen igjen. Så det går ann! Pause på godt norsk betyr "vent her, jeg skal bare pule noen andre uten at du kan klage" Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg kjenner folk som har hatt problemer, tatt pause og blitt sammen igjen. Så det går ann! Pause på godt norsk betyr "vent her, jeg skal bare pule noen andre uten at du kan klage" +1 opplevd den opptil flere ganger -.-" Lenke til kommentar
Malteaser Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg synes bare pauser er en råtten måte å slå opp på. Man tørr ikke å si at man slår opp, så man tar en time-out isteden, for å gjøre overgangen "lettere" for den andre parten. Right. Kansje, men det trenger ikke å være det Jeg kjenner folk som har hatt problemer, tatt pause og blitt sammen igjen. Så det går ann! Pause på godt norsk betyr "vent her, jeg skal bare pule noen andre uten at du kan klage" Det trenger ikke å bety det! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det betyr i klartekst det, hva ellers er poenget med pause da? Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Bare fordi noen av dere har opplevd å bli slått opp med ved "pause-metoden", betyr ikke det nødvendigvis at pause er spiker'n i kista. Noen ganger kan det være sunt. Edit: Enighet mellom begge to er selvfølgelig nødvendig. Ikke sånn at en part kan si jeg vil ha pause, mens den andre ikke ønsker det. Endret 10. mars 2009 av kvinnedømme Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Er ihvertfall noe jeg aldri ville ha akseptert. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Du er bare redd for å være alene. Hvis du ikke vil være sammen med noen, er det bare å gjøre det slutt. Men da kan du heller ikke komme løpende tilbake et par uker etterpå. Slutt er slutt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Pause på godt norsk betyr "vent her, jeg skal bare pule noen andre uten at du kan klage"Det trenger ikke å bety det! Ehh, jo. Om ikke, så er det vel heller bedre å holde seg unna hverandre en stund. Ser ikke grunnen til å ta fri fra forholdet om man ikke vil prøve seg på andre mennesker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå