Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det greit for meg å slå opp?


Gjest __guest___

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til den personen som foreslo pause. Pauser har ingenting å gjøre i et forhold -.-"

 

Jeg kjenner folk som har hatt problemer, tatt pause og blitt sammen igjen. Så det går ann! :hrm:

 

Nei usj, pauser er bare begynnelsen på slutten.

 

Ja men da har de jo forstått at de ikke passer sammen alikevel :)

Lenke til kommentar
Jeg synes bare pauser er en råtten måte å slå opp på. Man tørr ikke å si at man slår opp, så man tar en time-out isteden, for å gjøre overgangen "lettere" for den andre parten. Right.

 

Kansje, men det trenger ikke å være det :)

 

Jeg kjenner folk som har hatt problemer, tatt pause og blitt sammen igjen. Så det går ann! :hrm:

Pause på godt norsk betyr "vent her, jeg skal bare pule noen andre uten at du kan klage"

Det trenger ikke å bety det! ;)

Lenke til kommentar

Bare fordi noen av dere har opplevd å bli slått opp med ved "pause-metoden", betyr ikke det nødvendigvis at pause er spiker'n i kista. Noen ganger kan det være sunt.

 

Edit: Enighet mellom begge to er selvfølgelig nødvendig. Ikke sånn at en part kan si jeg vil ha pause, mens den andre ikke ønsker det.

Endret av kvinnedømme
Lenke til kommentar
Pause på godt norsk betyr "vent her, jeg skal bare pule noen andre uten at du kan klage"
Det trenger ikke å bety det! ;)

Ehh, jo. Om ikke, så er det vel heller bedre å holde seg unna hverandre en stund. Ser ikke grunnen til å ta fri fra forholdet om man ikke vil prøve seg på andre mennesker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...