PatSharpX Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Legenden kommer på besøk til oss i lille Norge atter engang! Link Det er Lars Lillo Stenberg som skal varmeopp og billettene koster 750,- Dette gleder jeg med til, bare håper jeg får fikset meg billett. Regner med det går bra, men tanke på vi er 4 stk som skal opp kl 9 å forsøke på 4 forskjellige pc. Fikk sett han i fjor på Roskilde, men kan ikke gå glipp av denne muligheten her! Lenke til kommentar
Benor Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Dette blir bra! Håper å komme meg dit! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Sto opp kl 9 i dag får å fikse meg billett så den er klar Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg skal og dit:D Gleder meg så utrolig... Neil er så fantastisk! Håper han tar Captain Kennedy, hørte at han spilte den i Tyskland for noen år tilbake, så håper han tar den igjen:-) Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Glad jeg klarte å skaffe meg en billett, ble utsolgt på 44min visstnok. Håper han spiller noen akkustiske, f.eks. Cowgirl in the Sand. Blir uansett jævli bra!=D Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ja, Cowgirl in the Sand hadde vært fantastisk Er helt sjukt. Har aldri vært på NY før, så dette gleder jeg meg sinnsykt til!!! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Så han i sommer på Roskilde. Drit fett å se den "gamle" mannen rocker fult ut fortsatt. Det er imponerende! Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Så han i sommer på Roskilde. Drit fett å se den "gamle" mannen rocker fult ut fortsatt. Det er imponerende! Ja... Det som er virkelig imponerende med Neil Young, er at han synger med nesten helt lik stemme som for 0 år siden! Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Så han i sommer på Roskilde. Drit fett å se den "gamle" mannen rocker fult ut fortsatt. Det er imponerende! Envy Jaja, er bare 16, så er kanskje ikke så rart at jeg ikke har sett han før. Men det skal bli flott. Sitter og hører på musikken hans konstant nå I believe in you, Neil Young. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Han kommer med samme "band" som han hadde på roskilde, så blir sikkert noe av det samme. Det håper jeg hvert fall, for det var utrolig bra! Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå