Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen som kan anbefale meg en bil?

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en bruktbil (1-5år gammel) automatgir, lavt forbruk, komfortabel, gjerne liten og grei bil, hengerfeste, air condition. Ikke beregnet for familie eller par, men singel ung mann ;)

Noen som kan anbefale noe?

Endret av GoldenBoys
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er på utkikk etter en bruktbil (1-5år gammel) automatgir, lavt forbruk, komfortabel, gjerne liten og grei bil, hengerfeste, air condition. Ikke beregnet for familie eller par, men singel ung mann ;)

Nissan mirca kan passe deg bra

Lenke til kommentar

Nissan mirca kan passe deg bra

Jeg tror han sa mann og ikke dame. :p

Lenke til kommentar

Hengerfeste er ikke originalt. det må ettermonteres. men det finnes sikkert. og nissan micra er ikke noe kjærring bil ;P

er grei bil hviss han skal kjøre alene hele tiden og ikke har med folk. for den bilen er ganske så trang.

og dra henger med den kan da ikke bli store hengeren pga motorkraften og størrelsen på bilen :!:

Lenke til kommentar
Omel Omega comfort utgave. Automatgir, og aircondition. Er ikke sikkert det sitter hengerfeste på alle, men det kan ettermonteres.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16505923

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16412056

Takker for forslaget men det blir for gammelt og billig.

Prisklasse for meg er mellom 100.000kr og 220.000kr

Hengerfeste er ikke så viktig har jeg funnet ut ;)

Lenke til kommentar

Bmw 525tds? 2003-2005 mod? De ligger vel på rundt 150 000 ;) Herlige biler :D Kanskje litt stor men men :p Kan jo ta bmw 120d så får du liten bil med litt kraft også. evt 118d vis du skal ha litt mindre forbruk ;) ellers så jo golfen over med 2.0 tdi dsg veldig bra ut! :) Hva med fiat 500? :D de er herlige små biler som ikke bruker bensin omtrent ;) Går temmelig bra også, selv om det bare er 100 hester! Vekker oppsikt gjør de også ;) Eller så kan jo mini passe til deg, som noen over skrev også. Selv mener jeg de begynner å bli litt oppbrukt, men fine er de jo ;)

Lenke til kommentar
Når man først skal bruke rundt 200 000,- på bil så bør man vel klare få seg noe litt spenstigere enn en 1,6 liter med 100hk.

Min mening hvertfall.

Ja sant nok, men han sa han ville ha en drivstoffgjerrig bil, så valgte ut et par med litt mindre motorer ( vet at ikke mindre motor nødvendigvis betyr lavere forbruk).

Går jo ann å se på Vw/Audi modeller med 2.0tdi motoren. Denne er rimelig sprek, samtidig som den har et lavt forbruk. Er jo også forskjellige meninger om hva man mener er et lavt forbruk.

Lenke til kommentar
Når man først skal bruke rundt 200 000,- på bil så bør man vel klare få seg noe litt spenstigere enn en 1,6 liter med 100hk.

Min mening hvertfall.

Ja sant nok, men han sa han ville ha en drivstoffgjerrig bil, så valgte ut et par med litt mindre motorer ( vet at ikke mindre motor nødvendigvis betyr lavere forbruk).

Går jo ann å se på Vw/Audi modeller med 2.0tdi motoren. Denne er rimelig sprek, samtidig som den har et lavt forbruk. Er jo også forskjellige meninger om hva man mener er et lavt forbruk.

Takker for alle bidrag :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...