Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjærlighetssorg, prøve å få henne tilbake?


Gjest gutt18

Anbefalte innlegg

Gjest gutt18
Synes i motsetning til alle som sier at du skal glemme henne at du i hvertfall burde prøve først. Ser at melding er veien du vil gå, og siden det har gått så lang tid, er det vel forsåvidt greit. Bare send melding der du spør hva hun driver med om dagen, hvordan hun har det osv, så sier du at du savner henne og tenker en del på henne.

 

Jeg har skjønnt det sånn at du er hodestups forelska i henne og elsker henne utrolig mye, så synes hvertfall du kan prøve før du følger andre folka sine råd ;) For alt vi vet kan det være hun tenker på deg og, men er like redd som deg for å si fra :)

 

Joda, kan være jeg tar kontakt å sier det til henne.. men har egentlig ikke baller til det.... er så forbanna redd for alt...

 

 

Sklidde ikke fra hverandre av noe sånn skikkelig seriøse greier, orker ikke skrive noe om det... da det ikke betyr noe heller :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Jeg blir forbanna når jeg leser sånt. Jeg har vært og holder på å bryte fra den trenden der i skrivende stund. Det er 3 mnd siden det ble slutt, men jeg har endelig klart å bruke huet, i stedet for å tenke med hjertet.

 

Jeg vet hva du føler for henne, men jeg blir å si det likevel. Dama er en egoist. Hun napper i lenka di fra tid til annen, slik at hun har et alternativ hvis noe skulle slå feil med den hun er sammen med nå. Og slår det feil, så kan du banne på at det vil fosse inn antydninger om "å prøve på nytt". Så vil'a leke litt rundt med deg til hu finner en annen, og så dumper hu deg igjen. Dette er ufattelig vanlig. Du kan trøste deg med at hun er nok ikke klar over det selv. Hun er rett og slett ikke moden nok til å skjønne hvor mye dette sårer deg. INGEN som er dumpa ønsker å se i øya på eksen og se null interesse what so ever inni der. Det svir som faen, ikke sant? Jaggu.

 

Den eneste måten å komme deg helt og holdent over henne er å bryte ALL kontakt. Dette kan også gjøres om du vil ha henne tilbake. Slett tlf-nummeret hennes, slett/gjem bilder og ting som minner om henne, fjern henne fra facebook, myspace, msn etc. BORT, BORT BORT.

 

Ta ALDRI kontakt med henne. Tar hun kontakt, så kjører du kaldt og rolig, ikke vært et rasshøl, bare si at du ikke har tid etc. Tro meg, når du så kjapt går fra kontakt til null kontakt så vil'a begynne å lure etter bare noen dager. Det vil ikke gå mange ukene før du muligens vil se desperate forsøk på å få kloa i deg igjen. Men ikke la deg lure. Poenget her er å opptre likegyldig, at du har gått videre (UTEN henne) og at du har det mycket bra (UTEN henne). Reaksjonene hennes av din null kontakt-regel vil viske vekk egoet hennes, og styrke ditt. Du vil føle deg som en mann igjen. Tro meg. For min del tok det bare ei uke etter jeg starta med dette før jeg følte en betydelig forandring.

 

Jo mer du lar henne plystre på deg, og jo oftere du kommer logrende hver gang hun plystrer, vil det bare skade deg enda mer. Det gir deg falske forhåpninger, og du ender opp med å dra hjem enda mer såra hver gang. Og så lenge hun ser at hun har dette taket på deg, så vil hun fortsette, fordi det forer egoet hennes så jævlig. Og alt du ender med er bare mer hjertesorg og en knust selvrespekt.

 

Jeg er så heldig at jeg jobber sammen med eksen min. Så hun er der hver dag. Jeg kan se reaksjonene hennes. Og det er nydelig. Jeg har vært avvisende, men høflig i litt over 1 mnd nå. Og hun sier og finner på så mye tull for å få oppmerksomheten min nå at enkelte ganger har jeg kommet hjem og bare ledd ræva av meg, fordi hele greia er så absurd. Belønningen jeg har fått av dette er at egoet mitt er på vei opp, jeg kjenner meg mer trygg rundt henne og mine kolleger. Akkurat nå har jeg det dritbra på jobb. I hennes tilfelle er det motsatt, hun er blitt mer stille, ler sjeldent og har begynt å stirre noe så inni granskauen på meg når hun tror at jeg ikke ser det. Jeg vet hun roter rundt med en annen nå, men jeg har kommet såpass langt at jeg bryr meg ikke stort om det lenger. Så jeg regner med at det vil ikke gå lang tid nå før jeg gir komplett faen i det.

 

Detta ble en lang post, sorry for det. Tror jeg muligens brukte dette litt for å ventilere litt selv :p Men prøv dette, det vil hjelpe. Det er tungt som faen i starten, men belønningen vil komme etter bare noen dager. Stol på det!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei! Jer er 18 selv BTW, og jeg har tidligere slitt EN DEL med kjærlighetssorg jeg også.....

 

For det første så må du ha rette innstillinga til det motsatte kjønn:

Viss du kan finne EN dame som du elsker overalt der hvor du bor, hva faen tror du skjuler seg i resten av Verden?!?! Beste medisinen mot denne slags sorg er å treffe nye jenter!!!

 

For det andre: Ikke prøv å få henne tilbake igjen... Viss du sliter så jævli med det... Send meg en PM og vi kan ta det derifra :thumbup: Jeg vet hva jeg snakker om gutt!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...