Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjærlighetssorg, prøve å få henne tilbake?


Gjest gutt18

Anbefalte innlegg

Gjest gutt18

Hei...

Gutt på 18 her.

Jeg va sammen med en jente på min egen alder i 2.5 år.. Etter dette ble det slutt av litt forskjellige grunner, som egentlig ikke trenger å bety noe nå. :p

 

Jeg elsket jenta over alt, hun var det som fikk meg til å smile, fikk meg til å leve.. fikk meg til å tro, hun gjorde dagen min MYE bedre........

 

Hun fikk seg type , og jeg overså henne.. Jeg tok ikke kontakt, hun tok ikke kontakt.. Alikevell, tenkte jeg på henne hver forbanna dag ... Hver dag, fikk ikke sove.. Gikk på jobb, såvna stående... Mista nesten jobben og måtte skjerpe meg..

Jeg måtte hele tiden gjøre noe for å ikke tenke på noe, var med venner hele forbanna tiden.. men alikevell tenkte jeg på henne når jeg skulle legge meg...

Går det en dag nå for meg, jeg sitter alene her å hører på musikk, ser tv, glor på dataen, så tenker jeg på henne..

På jobb, hender det at 75% av arbeidsdagen min går på å tenke på henne...

Jeg prøvde å godta at hun hadde type, prøvde å like andre jenter, prøvde å få henne til å tro at jeg likte andre jenter...

Jeg besøkte henne en gang, og fant ut at jeg ikke klarte det å prøvde å gi faen i henne etterpå...

 

Nå for en måneds tid siden, hentet jeg henne etter hun hadde hatt en tur på byen.. Da ble jeg invitert med inn på kveldsmat, som jeg seffølgelig takket ja til, da dette er jenta som har stått fast oppi hodet mitt i evig tid..

 

Ble med inn, spiste litt, snakket litt ... Latet som jeg hadde det bra.

Hun satt seg i sofaen med meg, plutslig låg hun i armen min og snakket med meg, småkoste litt (ikke seksuelt) ... Hadde det så jævlig bra der og da... Hun savnet meg, mente jeg var mye snillere å kjekkere enn den nye typen.. Jeg sjønnte henne bedre enn han osv.

Hun sa så mye om meg, og tenkte med meg selv "Hvorfor i HELVETTE er du sammen med han, å ikke meg da?"

 

Det må jo sies at hun hadde drukket, men var ikke full :)

 

Etter denne kvelden, har typen fått lappen, og jeg har ikke hørt noe fra henne........

 

Dette er et rent helvette for meg, da jeg vet jeg vil ha denne jenta.. Og JA jeg vil ha henne nå også, driter i om han har vært inne i bilde, men hva faen skal jeg gjør for å få henne tilbake ?

 

Det er over 10 månder siden det ble slutt... Jeg elsker henne minst like mye, om ikke mer...

Har det jævligt nå...

Tenker for meg selv, hele tiden at jeg skal si til henne at jeg elsker henne å gjør alt for å få henne tilbake.. men har faen ikke baller til å såre henne!!!!...

 

Hva skal jeg gjøre for å få henne tilbake ?...

 

 

:hmm::no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette vil du sikkert ikke høre, men tror det er bedre om du bare kommer deg videre... Brutal_mann kommer før eller senere til å si dette selv :p

 

Uansett, hun valgte jo å bli sammen med han selv om dere tidligere hadde holdt på i 2.5 år, dessuten du blir nå en reserve-løsning hvis det ikke kommer til å fungere med han. Vil du virkelig være nr 2?

 

Nei, kom deg videre, selv om det er jævlig vanskelig...

Lenke til kommentar

Du vil ikke ha henne tilbake av den enkle grunn at hun heller vil ha andre. Det har hun vist ved å bli sammen med noen andre, selv om det i denne omgang viste seg å ikke funke så bra... Jeg vil anbefale deg å være sosial og møte andre mennesker, både jenter og gutter. Det hjalp hvertfall meg å komme over eksen.... Er du heldig så møter du også ei jente som vil ha DEG ;)

Lenke til kommentar
Gjest gutt18

hmm.. visste jeg fikk høre dette..

 

men tror hun ble sammen med han for å komme øve meg (hørt detta fra veninner av henne osv.) ....men vett ikke jeg..

 

 

Uansett, vi kunne klart å fiksa opp.... Jeg savner henne så inn i heeeeeeelvette!!! :(

Lenke til kommentar
Gjest gutt18
Du vil ikke ha henne tilbake av den enkle grunn at hun heller vil ha andre. Det har hun vist ved å bli sammen med noen andre, selv om det i denne omgang viste seg å ikke funke så bra... Jeg vil anbefale deg å være sosial og møte andre mennesker, både jenter og gutter. Det hjalp hvertfall meg å komme over eksen.... Er du heldig så møter du også ei jente som vil ha DEG ;)

 

Joda, jeg er da sosial.. er med kamerater hver dag, tar meg en god fest med kjensfolk i enkelte helger.. Har det kjekt...

 

Men INGENTING er det samme når jeg hele tiden går med baktanken at hun ikke er jenta mi...

Lenke til kommentar

Litt av poenget mitt var jo at du skal møte nye folk, ikke bare kamerater :p Tro meg! Jeg har vært i (nesten) samme situasjon. Ofte sliter man med selvtillit og diverse, selv om det kanskje er underbevisst. Etter et par kvelder på byen med positive resultater endres dette og man kommer lettere over dama. (Jeg mener ikke at en kveld kun er bra om man "får seg noe", selv har jeg ikke pult på nærmere et år :p Likevel har selvtilliten økt betydelig og jeg tenker ikke like mye på eksen lenger) Du mister fort tankene om at hun "ikke er dama di" om du omgås mange, selv om du ikke nødvendigvis prøver å bli sammen med dem.

Endret av HansiBanzi
Lenke til kommentar
Gjest gutt18
Litt av poenget mitt var jo at du skal møte nye folk, ikke bare kamerater :p Tro meg! Jeg har vært i (nesten) samme situasjon. Ofte sliter man med selvtillit og diverse, selv om det kanskje er underbevisst. Etter et par kvelder på byen med positive resultater endres dette og man kommer lettere over dama. (Jeg mener ikke at en kveld kun er bra om man "får seg noe", selv har jeg ikke pult på nærmere et år :p Likevel har selvtilliten økt betydelig og jeg tenker ikke like mye på eksen lenger) Du mister fort tankene om at hun "ikke er dama di" om du omgås mange, selv om du ikke nødvendigvis prøver å bli sammen med dem.

 

Tror jeg skjønner hva du mener... og jeg har faktisk møtt en del nye folk etter det ble slutt.. har spesielt blitt veeeldig god venn med ei jente :)

 

Og, jeg har hatt sex etter det ble slutt.... men tenker hele tiden på henne... I det siste har jeg kjørt forbi huset hennes, bare for å se om hun er hjemme eller om han er der.... klikker for meg!!

Lenke til kommentar

Det er jo positivt! ;) Men du bør også konsekvent gå inn for at det som var mellom dere er over. Siden (minst) en av dere ville ut av forholdet for 10 måneder siden er det vel egentlig sannsynlig å tro at en av dere vil finne ut det samme igjen om en stund? Hvertfall slik jeg tenkte. Og siden hvertfall jeg gjerne ønsker å finne en å tilbringe mesteparten av livet sammen med, så er ikke dette holdbart!

 

Finn noe annet som tar opp mye av tiden din, om det er playstation eller trening har ingenting å si, det er (forhåpentligvis :p ) en overgangsfase.

Lenke til kommentar

Det som er viktig å tenke på er at du først og fremst må innse at du elsker henne og om du er helt sikker på at du vil ha henne tilbake og hvis du tror det kommer til å fungere denne gangen, må du fortelle henne hva du føler. Det mange gjør galt er at de ikke gir klare nok signaler om hva de føler og uten å snakke direkte om det, kan det være vanskelig. I en slik situasjon vil ikke dama vite hva du føler og da føler hun naturligvis ikke at hun har et valg mellom deg og han nye typen.

Hvis forholdet deres fungerte i 2 og et halvt år og om hun hadde følelser for deg under hele den perioden, viser jo det bare at det er et eller annet ved deg som hun liker veldig godt. Prøv å snakk med henne og fortell henne at du gjerne vil finne tilbake til forholdet dere hadde før. Prøv deretter å finn ut hvilken side av deg hun likte så godt og vis henne at du fortsatt har den siden og er den personen du var da hun først ble forelska i deg.

 

Ved å bruke all den tiden til å tenke på henne ødelegger du livet ditt. Det er derfor også viktig at du møter nye folk, både kompiser og andre som kan muntre deg opp og få deg på andre tanker. Det er en lang prosess fra å fortelle dama hva du føler for henne til hun gir noe respons, så på den tiden må du ha andre ting å sette fingra i. (Ikke perverst ment). Dra en tur ut på byen sammen med venna dine og treff noen folk.

Endret av UJJ
Lenke til kommentar
Gjest gutt18

Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal si det til henne.... Jeg er redd for reaksjonen, redd for svaret, redd for alt jeg....

Nesten lust å bare sende alt på sms, se på svaret jeg får å gå ut i fra det.. men fyyy så feigt!

Lenke til kommentar
Nå for en måneds tid siden, hentet jeg henne etter hun hadde hatt en tur på byen.. Da ble jeg invitert med inn på kveldsmat, som jeg seffølgelig takket ja til, da dette er jenta som har stått fast oppi hodet mitt i evig tid..

 

Ble med inn, spiste litt, snakket litt ... Latet som jeg hadde det bra.

Hun satt seg i sofaen med meg, plutslig låg hun i armen min og snakket med meg, småkoste litt (ikke seksuelt) ... Hadde det så jævlig bra der og da... Hun savnet meg, mente jeg var mye snillere å kjekkere enn den nye typen.. Jeg sjønnte henne bedre enn han osv.

Hun sa så mye om meg, og tenkte med meg selv "Hvorfor i HELVETTE er du sammen med han, å ikke meg da?"

 

Det må jo sies at hun hadde drukket, men var ikke full :)

 

Etter denne kvelden, har typen fått lappen, og jeg har ikke hørt noe fra henne........

 

 

:hmm::no:

 

virker som om hu tenker på å ha deg som en å kunne " falle tilbake på"..

Finn på ting som gjør at du må tenke på annet en den jenta, ikke forleng pinen med å gruble over hu.

Lenke til kommentar
Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal si det til henne.... Jeg er redd for reaksjonen, redd for svaret, redd for alt jeg....

Nesten lust å bare sende alt på sms, se på svaret jeg får å gå ut i fra det.. men fyyy så feigt!

 

Om du absolutt må, gjør det! Send en sms eller hva du enn pønsker på. Bare ikke forvent at hun kommer løpende tilbake til deg. Jeg tror du trenger en skikkelig avvisning for å skjønne at dette rett og slett ikke kan fungere i lengden, dessverre...

Lenke til kommentar
Gjest gutt18

hmm.. joa... er redd for at jeg skal sende meldingen til henne mens hu er med han jeg... så blir det bare "Les->Slett" pga han har sitt den eller noe.. Men, er nok det som skjer, siden jeg mest sannsynlig uansett hva jeg gjør ikke kommer til å se så mye mer til henne..

Lenke til kommentar
Gjest gutt24

Et ord: "NEXT!"

 

Drit i henne. Slik som jeg forstår det du skriver så har hun vært jævlig stygg mot deg ved å gi deg slike falske håp. Du er IKKE nr 2! Husk det!

 

Finn deg en annen jente heller.

Lenke til kommentar

Jeg vil støtte det de andre har skrevet her.

 

Tenk litt over saken.. Hun har blitt sammen med en annen fyr, og hun er fortsatt sammen med han. Hadde hun hatt noen skikkelig interesse i å bli sammen med deg igjen, så hadde hun gjort det slutt med han for lenge siden, eller i hvert fall gitt deg noen skikkelige tegn på interesse.

 

Det virker på meg at hun prøver å holde deg nok intressert til at hun kan ha noe å falle tilbake på hvis det skulle gå i dass med typen hun nå er sammen med. Og det siste du vil (selv om hodet ditt forteller deg at det er helt greit så lenge du får henne tilbake) er å være nr2.

Du er absolutt ikke en reserveløsning, og det minste du skal kreve av ei du skal være i et forhold i, er at du er førstevalget hennes. Noe som helst annet vil bare være et forhold basert på helt feil grunnlag, og det er som regel sånne forhold som ender med brudd fordi hun finner seg en annen.

 

I det hun sa hun savnet deg, og så lot være å snakke med deg over lengre tid, var nådestøtet som bekreftet at hun har deg som en backupløsning. Hadde hun vært genuint intressert i deg igjen ville hun tatt kontakt.

Jeg har vært i samme situasjon, og driti meg ut på det der før. Ja, det var en erfaring jeg har lært mye av, og de fleste går igjennom noe lignende en eller annen gang i livet.

Bare vær glad for at du fikk denne leksen så tidlig som du er i livet, og ikke når du er 40 ;)

 

Så.. Selv om det er ufattelig vanskelig og det kan virke som at hun er "the one", så må du bare fokusere på å komme deg videre. Se opp og frem, nyt livet til det fulle, og alltid spør deg selv "Hvordan kan jeg gjøre denne situasjonen morro for meg selv"

Du skal fort se at rett rundt hjørnet så møter du ei ny jente som blir "the one" og som faktisk er verdt å bruke tiden din på. :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Synes i motsetning til alle som sier at du skal glemme henne at du i hvertfall burde prøve først. Ser at melding er veien du vil gå, og siden det har gått så lang tid, er det vel forsåvidt greit. Bare send melding der du spør hva hun driver med om dagen, hvordan hun har det osv, så sier du at du savner henne og tenker en del på henne.

 

Jeg har skjønnt det sånn at du er hodestups forelska i henne og elsker henne utrolig mye, så synes hvertfall du kan prøve før du følger andre folka sine råd ;) For alt vi vet kan det være hun tenker på deg og, men er like redd som deg for å si fra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...