cruelphotography Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Prøver meg på litt paprika fotografering Endret 4. mars 2009 av cruelphotography Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det første jeg tenker er "reklamefoto". Hva er tanken bak? Spør av ren nysgjerrighet. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Som vanlig kvalitet på lys og alt det der fra deg - men paprika gjorde seg virkelig ikke i sort/hvitt. Den ser jo råtten ut. Må bruke fargene, mann! En paprika skal være knallrød, knallgrønn eller knallgul. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Nei, ikke farger. Spesifisert i oppgaven min med S/H. Og dette ville uansett ikke blitt det samme i farger =) Ville mista lærfølelsen du får i S/Hen her. Takk for kommentarer. Ingen spesielle tanker bak, bortsett fra å fotografere en paprika på en måte som ikke ser ut som det er fra en coop / meny reklame. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nei, ikke farger. Spesifisert i oppgaven min med S/H. Og dette ville uansett ikke blitt det samme i farger =) Ville mista lærfølelsen du får i S/Hen her. Takk for kommentarer. Ingen spesielle tanker bak, bortsett fra å fotografere en paprika på en måte som ikke ser ut som det er fra en coop / meny reklame. kul effekt .. syns du klarte det der bra jeg.. Lenke til kommentar
dfens Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Veldig feminim form. Jeg liker bildet veldig godt, hadde nok ikke blitt like bra i farger! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 thanks for kommenterer =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå