Gå til innhold

Knusk tørr tobakk, klage?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg kjøpte en pakke Orginal tobakk i dag. Det var på en COOP butikk hvor man får en kvittering i en automat, man betaler i kassen og så henter man den i automaten. Tobakken er knusk tørr, og veldig sterk. Orker ikke å røyke den. Er det grunn nok til å be om pengene igjen eller en tobakk som ikke er tørr?

Endret av paranoidcrazy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis tobakken ikke er som den skal være, så ta den, og kvitteringen, med deg til butikken og klag. Tobakk er desverre ikke merket med Best før..., men det betyr ikke at den varer evig. De fleste butikker har et enormt salg av Prince og Marlboro, mens resten har ligget i hylla lenge. Har selv stått i kasse i 2 år, og aldri so.lgt ett eneste eksemplar av Original. Ikke rart den er gammal

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
Det har de neppe, hvis du krever mer av samme merke.

Hvis originalen deres er så gammel som du sier, bør du heller kreve pengene igjen, og kjøpe favoritten din i en annen butikk.

Velger du å bytte i Marlboro er det neppe noe problem.

Orginal tobakk er ikke sigaretter. Bør nok be om å få bytte til Tidemans Gul. Den selges det nok mer av.

Lenke til kommentar
Tro meg:

Jeg har solgt akkurat like lite av Gul som av Original. Og jeg VET at begge deler er rulletobakk.

De eneste rulletobakkene det er litt rullering på, er Petterøe's og Rød. De andre merkene ligger til sjefen selv tar affære. Og da er obakken VELDIG tørr.

Ok, takk for tipset :)

Lenke til kommentar
PS. Det er ENORM forskjell på hvor i landet du befinner deg.

I landbruksområder selges det mye rullings. I urbane områder selges kun ferdigrøyk.

Det er enorm forskjell i salget.

Det tryggeste du kan gjøre er å kjøpe Prince eller Marlboro. Da VET du at den er fersk.

Ja er deilig med en Prince eller 40 :) Når det gjelder tobakk bør jeg kanskje spør om hva de selger mest av for at jeg ikke skal få den knusk tørr.

Endret av paranoidcrazy
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hmm, tobakk ja. endelig noen som ikke godtar tørr tobakk. Jeg er i hvertfall kresen på tobakken. Når man skal betale nesten 200 kroner for ei pakke tobakk og sigarettpapir så vil jeg at den er av beste kvalitet. riktig smak og kvalitet. En gang fikk jeg en pakke med petterøes 3 som var knusk tørr.. jeg ble forbanna og rev den i to og brukte den som nødtobakk i pipa.

Det med tobakk og sigaretter. Jeg bor i et landbruksområde og jeg har også bodd i norges største by. Det er ikke så veldig stor forskjell på sigaretter og tobakk. Det har mer å si hvor du er geografisk. Var i stavanger en gang og der var det mest gul og rød tobakk. her jeg bor nå er det mest petterøes det går i.

Er også veldig mye tørr ferdigrøyk på markedet. men i oslo så får du fersk ferdigrøyk nesten uansett.. hører det på knasingen i tobakken om du ruller sigaretten mellom fingrene, kjenner det på smaken, får gruff i halsen og den brenner mye fortere enn de skal.

Rød Bali Shag er min favoritt, den er nesten fri for tobakksører og det er nesten bare snittet som er i pakka, ren og fin tobakk. Vet ikke om den finnes i Norge. Petterøes liker jeg best av norsk tobakk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...