Claus3000 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er det mye å spare på å reise til Sverige for å dra til tannlege? Er jo en veldig gunstig krone-kurs for tiden. Ser også at det er en del sider som selger slike tannlege-reiser. hvordan funker dette? Må man vite hvor mye som skal gjøres før man bestiller/reiser? Har noen hull (har ikke vært hos legen, men kjenner det), et par jeksler som har mistet biter samt at jeg vurderer å få byttet ut amalganen jeg har (3 jeksler). Alt dette vil jo koste litt, så vurderer altså f.eks Sverige... Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 estland er VELDIG billig. bestemora til dama dro dit i sommer, og betalte 5k NOK for en jobb som hadde kosta 25K her Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det er bare forskjellen i kronekursen som er noe å hente på. For tiden 20-25% "rabatt". Gjør da heller som vesleengen sier, dra lenger bort: http://www.tannreiser.no/ Lenke til kommentar
stortum Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 http://www.suntannlegesenter.com er nettsiden til en tannlegeklinikk i Balcova, Izmir, Tyrkia, som har hatt hundrevis av norske tannlegepasıenter siden 2001. Dette fordi klinikken befinner seg i behandlingsavdelingen av Balcova Termal Hotel som har caç 1100 norske pasienter med revmatisme. Med vennlig hilsen, Sinan Tortum [email protected] Lenke til kommentar
rusty123 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Er det mye å spare på å reise til Sverige for å dra til tannlege? Er jo en veldig gunstig krone-kurs for tiden. Ser også at det er en del sider som selger slike tannlege-reiser. hvordan funker dette? Må man vite hvor mye som skal gjøres før man bestiller/reiser? Har noen hull (har ikke vært hos legen, men kjenner det), et par jeksler som har mistet biter samt at jeg vurderer å få byttet ut amalganen jeg har (3 jeksler). Alt dette vil jo koste litt, så vurderer altså f.eks Sverige... Hvis du vil ha noe profesjonell, Swiss standarder, rimelige priser, se på Google her: empireclinic com Lenke til kommentar
frodep Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Er det mye å spare på å reise til Sverige for å dra til tannlege? Er jo en veldig gunstig krone-kurs for tiden. Ser også at det er en del sider som selger slike tannlege-reiser. hvordan funker dette? Må man vite hvor mye som skal gjøres før man bestiller/reiser? Har noen hull (har ikke vært hos legen, men kjenner det), et par jeksler som har mistet biter samt at jeg vurderer å få byttet ut amalganen jeg har (3 jeksler). Alt dette vil jo koste litt, så vurderer altså f.eks Sverige... Hvorfor ikke ta en kombinert ferietur/tannlegetur til Tyrkia? Jeg bruker en tannlege i Oba, Alanya som jeg er veldig fornøyd med. Har satt inn flere broer etter hvert, og jeg er mye mere fornøyd med arbeidet som er gjort i Tyrkia enn hjemme i Norge. Har mange venner og flere i familen som har vært til behandling - og samtlige har vært fornøyd. Prisen er bare en brøkdel av hva det koster hjemme i Norge. Tannlegen - som heter Murat Dikmen - er en behagelig og seriøs person. Fouten å være vanlig tannlege, er han også kosmetisk tannlege. Han snakker både engelsk og tysk utenom tyrkisk. Behersker du ikke noen av disse språkene har han personer som kan tolke. Gå inn på www.alanyadentist.com Der finner du informasjonen du trenger for et vellykket tannlegebesøk i 'tyrkia :-). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå