hvor Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 hallo. lurer på om man må koble inn framlykta og batteri på en suzuki fz for å starte den? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Du må vel koble i batteriet ja.. Lenke til kommentar
hvor Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Du må vel koble i batteriet ja.. men det er jo gnist i pluggen, å baklyset lyser når jeg tråkker på kicken. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tror ikke det? Framlykta burde jo ha lite med selve motoren å gjøre. Selv kjører jeg uten lys eller batteri atm, men går fint det. Går vel ann å starte de fleste mopeder uten batteri, så lenge de har kick altså. Så bare start du. Eller spør du fordi den ikke starter? Lenke til kommentar
i93 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Du trenger ikke batteri for å starte mopeden. Grunnen til at lysa lyser når du kicker den, er at dynamoen produserer strøm når motoren går rundt. (Slik at lysa funker uten batteri). Visst du har problemer med å kicke den, så sett den i fri, trill ned en bakke, og når du har litt fart så setter du den i gir. Da starter den. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 En FZ kan trillstartes, men da må du ha stor fart. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Han kunne gjort det om han hadde gir ja. Har du problemer med kicken på fz må du vel fikse den uansett, for det er vel ikke elstart på fz? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Han kunne gjort det om han hadde gir ja.Har du problemer med kicken på fz må du vel fikse den uansett, for det er vel ikke elstart på fz? FZ kan trillstartes uansett den, ved tilstrekkelig hastighet vel? Lenke til kommentar
hvor Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Han kunne gjort det om han hadde gir ja.Har du problemer med kicken på fz må du vel fikse den uansett, for det er vel ikke elstart på fz? FZ kan trillstartes uansett den, ved tilstrekkelig hastighet vel? Ja jeg har hvertfall trille startet en fz så jeg får prøve det siden den ikke starter me kicken og fz har bare automatgir Endret 5. mars 2009 av hvor Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 må over 30 kmh for å trillstarte en fz Lenke til kommentar
hvor Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Har fått starta den nå var bare noen ledninger og dårlig tennplugg. Men når jeg tar inn choken så ruser den seg veldig. Og jeg er nødt til å kjøre med choken på helt til den har blitt varm? Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 må over 30 kmh for å trillstarte en fz Korleis får du til den farten eigentleg? Køyrde ned ifra eit fjell og da stoppa eg motoren for moro og lot den trillen. Når den kom til 20 så gjekk den ikkje fortare, den slura berre på førstegir, motoren gjekk ikkje rundt og den kobla ikkje inn andregir. Lenke til kommentar
hvor Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 må over 30 kmh for å trillstarte en fz Korleis får du til den farten eigentleg? Køyrde ned ifra eit fjell og da stoppa eg motoren for moro og lot den trillen. Når den kom til 20 så gjekk den ikkje fortare, den slura berre på førstegir, motoren gjekk ikkje rundt og den kobla ikkje inn andregir. jeg gikk på toppen av en stooor bakke å sparket meg framover i hele bakken men kom bare rett under 30. så jeg fikk ikke til å trillestarte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå