ReGaiN Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har koplet pcen til tven via svideo kabel, men ver gang jeg skal skifte oppløsning blir bildet borte og jeg må begynne å fra scratch. finnes det en modus med klona skjerm som det går an å ha forskjellige oppløsninger på? Vet at det finnes dualview men der går det ikke ann å sette VLC som fullskjerm. Noen Forslag. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hva slags opperativsystem bruker du? S-Video kabel klarer bare PAL oppløsning (720x576) pixler. Det er ikke noe standard oppløsning en PC pleier å outpute på. Så det kan hende du ikke klarer mer enn 640x480. Eller det kan være at S-video bare klarer video output. Så du kan se en DVD/Film på TVen men ikke bruke den som en monitor. Skal du ha noe høyere oppløsning må du ha en TV som enten har VGA, DVI eller HDMI tilkobling. Og at PCen din har en av disse kontaktene. AKIRA Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Bruker Windows Xp Home, Men jeg bruker den bare til å se film på, fordi det blir mye bedre kvalitet på filmene der. Det eneste jeg lurer på er om jeg kan se det samme på begge skjermene i forskjellig oppløsning. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hadde vært fint om du kunne fortalt om du har nVIDIA eller ATI skjermkort. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 NMvidia 8800gts 320mb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå