Stvg Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) hei, jeg har fått flashet min xbox slik at jeg kan lage backups av spillene mine, som får mye riper. Problemet mitt er at når jeg setter inn en dvd i macen (som støtter dual layer brenning osv) og åpner X360 Iso Hacker får jeg melding om at dvden ikke kan kopieres fordi det enten ikke er en xbox dvd, eller at det er en original en. Dette skjønner jeg ikke. I tutorialsene jeg har lest har det stått at man SKAL bruke en original disc, noen som kan hjelpe meg? Takk på forhånd. EDIT: Er det trygt for meg å oppgradere til new xbox experience? Jeg er usikker på hvordan xboxen er flashet. Kan flashingen bli ødelagt? Endret 4. mars 2009 av Stvg Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 å kopiere et orginal spill med en vanlig dvd-brenner funker dårligt.. Spillene er kopisperre på,så du må ha eksempel "Samsung SH-D162C" dvd-rom eller andre typer man kan bruke og legge inn ny firmware (Kreon Fw) for å kunne lese plata. Les mer her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t&p=6834932 Oppgradere skal vel ikke ha noe å si,men min xbox startet å lese brente plater veldig dårligt...eneste måten å fikse det,var å oppgradere flash fra v1.2 til v1.4 (Nå har v1.4 fått fiksa read-error,så tror det har med fw å gjøre" Lenke til kommentar
Stvg Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 å kopiere et orginal spill med en vanlig dvd-brenner funker dårligt.. Spillene er kopisperre på,så du må ha eksempel "Samsung SH-D162C" dvd-rom eller andre typer man kan bruke og legge inn ny firmware (Kreon Fw) for å kunne lese plata. Les mer her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t&p=6834932 Oppgradere skal vel ikke ha noe å si,men min xbox startet å lese brente plater veldig dårligt...eneste måten å fikse det,var å oppgradere flash fra v1.2 til v1.4 (Nå har v1.4 fått fiksa read-error,så tror det har med fw å gjøre" Ok takk for svar! Så å oppgradere til new xbox experience vil ikke ha noen konsekvenser for om flashen vil fungere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå