TheClown Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Heisann. Jeg skulle gjerne hatt en funksjon som regnet ut antall millisekund siden 1. januar 1970, både akkurat i det scriptet kjøres (time()), men også fremtid eller fortid. Burde ikke være så vansklig å fikse, bare jeg som har null erfaring innenfor tids-funksjonene i php Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 da tar du bare time() * 1000 Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Takk for svar. Viste seg at jeg ikke trengte denne funksjonen alikevel. Men, ellers takk Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Gjør det som en vane å bruk UNIX timestamp til dato lagring og regning. Det vil gjøre alt MYE enklere siden du har et stort tall å forholde deg til. Du kan vise datoer fra 1. januar 1970 til 18. - 19. januar 2038 Lenke til kommentar
OIS Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Du kan bruke $_SERVER['REQUEST_TIME'] hvis du bare trenger når scriptet startet og ikke sekundene noen linjer inn i koden. 'REQUEST_TIME' The timestamp of the start of the request. Available since PHP 5.1.0. Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg skulle bruke det sammen med et javascript Ikke vær for raske med å tro at jeg ikke veit om andre muligheter. Heldigvis klarte jeg å scripte om javascriptet slik at jeg ikke trengte å bruke det. Javascript gjennom facebook fører med seg en del utrivlige problemer... Lenke til kommentar
olabilen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 AlecTBM: Du kan også få datoer under 1. januar 1970 ... Dersom tidsstempelet er negativt er den før 1.1.1970 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå