Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kanskje, kanskje ikke?


Gjest jaau

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg holdt på med ei jente her for litt sia, hadde det veldig kos sammen med god tone, for litt sia så mista vi tonen.. vi vet ikke helt hva som skjedde, men trokke det va noen sin feil.

 

Idag sendte jeg henne en sms hva jeg synes, hva som skjedde mellom oss, jeg ploppet opp gode minner vi hadde sammen, og hvordan jeg følte for henne, følelsene mine, sa at jeg savnet å verme henne, å ville holde på fortsatt.

 

Jeg fikk melding tilbake, hun var positiv, lo, å sa at det beste var at i var venner... men at me alltid snakkte samen på msn og møtes i byen uansett:-)

 

er dette et tegn på at hun vil ha litt tid? tenke litt? eller kanskje for å se hvordan jeg er, som hun vil bli kjent med meg først som venn og se det ann. Eller vil hun virkelig BARE være venner og inget annet? Dette er en av dem jeg sikter til, den type jenten liksom, hun er lik meg på en måte, vi begge er aktive, trener osv...

 

Jeg skal ialle fall ikke mase for mye, ikke være desperat, bare venlig. Men er det noen andre ting jeg kan gjøre?

Jeg skal selvfølgelig se på henne som om med holdt på liksom, snill, morsom, og alt det der..

 

Takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Tingen er at vi har ikke vært me hverandre mye, har snakkt med hun en del på msn, å hadde det kjekt der, jada, så va jeg me na på byen en gang da vi koste oss, sang og klinte, så sov jeg hos henne over til søndagen å var me henne hele søndagen, thats it-. så lenge har jeg vært me henne alene lissm, skikkelig.

 

Jeg er ikke for pysete, det skal jeg love deg;)

Lenke til kommentar
Tingen er at vi har ikke vært me hverandre mye, har snakkt med hun en del på msn, å hadde det kjekt der, jada, så va jeg me na på byen en gang da vi koste oss, sang og klinte, så sov jeg hos henne over til søndagen å var me henne hele søndagen, thats it-. så lenge har jeg vært me henne alene lissm, skikkelig.

 

Jeg er ikke for pysete, det skal jeg love deg;)

I følge henne så er du det, det kan jeg love deg.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke for pysete, det skal jeg love deg;)

Jo, det er du:

 

Idag sendte jeg henne en sms hva jeg synes, hva som skjedde mellom oss, jeg ploppet opp gode minner vi hadde sammen, og hvordan jeg følte for henne, følelsene mine, sa at jeg savnet å verme henne, å ville holde på fortsatt.

Dette signaliserer: "hei, kan du være så snill å bekrefte at du liker meg også, for jeg liker deg sikkeligsikkelig men tør ikke gjøre så mye før du gir meg bekreftelse". Ihvertfall slik du legger det frem her ;)

Det å ta opp gode felles minner er bra, men hvorfor ødelegger du for deg selv ved å ta opp dette "følelsesgreiene"? Du setter deg selv i dårlig lys i at det virker som du søker bekreftelse og ikke tør å handle/ta initiativ. Og, ikke minst, du setter henne i en vanskelig posisjon, hvor hun må velge hva hun vil med deg. Med mindre du allerede har a i lomma så vil hun sannsynligvis være avvikende eller avvisende.

Hvorfor går du ikke bare rett over til å si: "hey, jeg har *den og den kule/interessante tingen planlagt, lyst til å bli med?" Og så ta det derifra.

 

PS: dette betyr ikke at alt er tapt, bare at jeg mener du bør gå frem anderledes ;)

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar

Toget er gått..

Du har gjort tabben som VELDIG mange menn (inklusiv meg) har gjort før deg. Du har åpnet deg helt opp, snakket om følelser, og trudd du har vært søt og romantisk.

NorthWave beskrev det i detalj, så det skal jeg ikke gjenta.

 

Så jeg kan fokusere på det positive i denne hendelsen.. Og det er at du har fått en god lekse på hvordan du ikke skal være i forhold til jenter. :)

Opp med hodet, se fremover, og sjarmer neste jenta du treffer i senk. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...