640x480 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har noen bilder jeg skal redigere med stamp effekten i photoshop cs4. Redigerte et bilde og det fungerte helt fint. Men når jeg åpner nye bilder og åpner filter gallery blir de helt hvite hvis jeg velger stamp. Dette gjelder også en del andre effekter, men ikke alle. De gjør bare bildet helt hvitt, uansett hvordan jeg stiller på ting. Noen forslag? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Klassisk "problem", du må endre bildet til 8 bit - Image - Mode - 8 bit Endret 4. mars 2009 av froggyler Lenke til kommentar
640x480 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Klassisk "problem", du må endre bildet til 8 bit - Image - Mode - 8 bit Takker for tipset, men innstillingene var allerede på 8 bit mode. Fikk det jo til med det første bildet jeg redigerte. Prøvde å slå det av/på men ingen effekt. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Klassisk "problem", du må endre bildet til 8 bit - Image - Mode - 8 bit Takker for tipset, men innstillingene var allerede på 8 bit mode. Fikk det jo til med det første bildet jeg redigerte. Prøvde å slå det av/på men ingen effekt. Funksjonen virker helt ok hos meg. Jeg hadde initielt problemer med generell opptegning av endel bilder i CS4. Dette skyldtes at jeg brukte gamle skjermkortdrivere som ikke likte OpenGL som CS4 benytter. Med oppdaterte drivere så forsvant problemet. Du kan forsøke å skru av OpenGL i menyvalget Edit - Preferences - Performance - GPU Settings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå