powerbabe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hei. Jeg intereserer meg stort i å perle. Det er min store lideskap, og jeg lurer på om dere andre diskutører har noen forslag på netbutikker å komme med. takk og på gjennsyn. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ah, så herlig! :!: All respekt til deg. Seriøst. Jeg var dawg til å perle når jeg var barn. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Gi oss bilder av dine fabeaktige kunstverk! Lenke til kommentar
Slapp Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Husker jeg perlet mye på SFO. Var koselig det Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Man finner billige perlepakker på binders, biltema og europris. Fine nettbutikker er Panduro (dyrt) og CChobby (greie priser). Perling og smykkelaging er litt artig, men har blitt lagt litt på hylla nå siden jeg ikke har ett sted å sitte når jeg holder på. Endret 9. mars 2009 av mushi Lenke til kommentar
signii Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Perler litt i ny og ne, men det tar en del tid. Tid er ikke det jeg har mest av så Lenke til kommentar
powerbabe Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 tusen takk for sidene dere gav meg. har dere noen fler ideer? post gjerne bilder av ting dere har laget! Lenke til kommentar
solly Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Perler er min lidenskap også. Ja perler mye bode smykke og blomster,trær. Det er litt vanskelig for meg å skrive norsk fordi jeg ikke norsk,men bor i Norge. Hva kan jeg gjore du kan se her. http://biser.info/albom/16719 Lenke til kommentar
powerbabe Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 wow. dødslekere ting. hvordan lærer du deg det? ps: syntes du var god i norsk, jeg Lenke til kommentar
zirkaye Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg driver også litt med perling. Lager søte, fargerike armbånd og smykker og sånn. Skal snart lage en liten nettbutikk Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Eg hadde masse nabbit-perler før, men no har systra mi teke alle saman og stroke dei med strykejern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå