Lady_Sharon Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg lurer på om noen her har peiling på hvilket programm de har brukt til å få denne siden til http://www.melk.no/oppskrift.aspx?mnu1id=&artid=13768 Jeg har tenkt å installere joomla 1.5 Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Du snakker nok om CMS, ikkje program. CMS står for Content Management System, og blant desse finnes det monge. Personleg trur eg forøvrig sida er laga fra botn, men eit eventuelt egenutvikla system. Utfrå koden fann eg ikkje nokon særpreg som sa meg eit CMS, sjøl om meste delen av koden tilhøyrande systemet vart utført før sida lastes. Dei har iallefall brokt ASPX, noko som for meg tydar at systemet ikkje er opensource og gratis. Lenke til kommentar
Lady_Sharon Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Takk for svar!! Tror jeg får sette meg ned en trinn og begynne med å lære basissen først:D Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Dei har iallefall brokt ASPX, noko som for meg tydar at systemet ikkje er opensource og gratis. At filendinga er ASPX betyr berre at sida er basert paa ASP.NET. Systemet kan godt vere opensource, sjölv om dette ikkje maa vere tilfelle. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Dei har iallefall brokt ASPX, noko som for meg tydar at systemet ikkje er opensource og gratis. At filendinga er ASPX betyr berre at sida er basert paa ASP.NET. Systemet kan godt vere opensource, sjölv om dette ikkje maa vere tilfelle. Eg trudde det i større skala vart teke i bruk ASPX i kommersiele løysningar av den grunn dei kan kjøpe tilstrekkeleg med rettighetar av Microsoft til å så teke seg betalt for programmeringsspråket eller noko? Er eg heilt på vilspor? Er jo mye slik at firmaer og diverse veljer Microsoft Windows framfor Linux til dømes av den grunn at dei kan implentere si eiga løysning i deria system for så å teke seg betalt for det heile? Til trådstartar - vil du sette deg inn i HTML (Hyper Text Markup Langauge) og stilark (CSS - Cascading Style Sheets) bør du sjekke ut HTMLDog. Lukke til! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det er sant, men spraaket og platformen i seg sjölv er jo fritt tilgjengelig for alle. Du treng ingen lisens fraa MS for aa bruke det. Det som derimot krevast er MS-baserte serverar, som kostar meir enn Open Source-alternativ. Spraaket og platformen i seg sjölv er likevel gratis for alle. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 ASP.NET skal naa kunne kjöres under Linux ved hjelp av Mono. http://www.mono-project.com/ASP.NET Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå