Mariofrans Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Heisann. Jeg er på utkikk etter en ny mobil. Den trenger ikke ha kommet i butikken enda. Det jeg ser etter er noe utenom det vanlige, og med alle de vanlige spesifikasjonene (kamera, bluetooth, sms, ringing... osv). Pris spiller ingen rolle, jeg bare lurer på hva dere synes er kult, og hva som eventuelt kan komme etterhvert som tiden går. Jeg har sett på klokkemobilen LG GD910, men er litt vanskelig å vite om den er bra når den ikke er kommet i butikken, men likevel gi meg forslag om mobiler som kommer eller har hørt rykter om. Endret 4. mars 2009 av Mariofrans Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Du får vente på denne: (Artikkel) Lenke til kommentar
bjorkli Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 synes personlig denne er ganske stilig: http://www.gsmarena.com/motorola_aura-pictures-2562.php den er ikke i salg i norge da, så må eventuelt importeres. litt dyr også da. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 du får jo prada 2 akkurat nå sammen med den nye Prada klokka(må ikke sammenlignes med Prada 1) http://www.expansys.no/p.aspx?i=178002 Ellers digger jeg også Aura som er nevnt over her, hadde den hat 3g(og radio) hadde jeg kjøpt den Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Har ikke funnet noe enda... Noen som vet om noe kult? Endret 10. mars 2009 av Mariofrans Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 foruten dem som er nevt finnes ingen ting kult ute på markedet akkurat nå I løpet av året kommer masse,men nå...NIX Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 foruten dem som er nevt finnes ingen ting kult ute på markedet akkurat nåI løpet av året kommer masse,men nå...NIX Jeg er på utkikk etter det som kommer også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå