Ballestikk Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Hei Har kjøpt meg Asus Wl-500W den har 2 usb proter og støtter printer share. Har koblet printeren vår Canon Pixma ip3300 til den og ruteren opptager den men jeg får ikke lagt den inn ved hjelp av WinXP. Har søkt etter printeren i utforsker EDIT: Fikk det endelig til, etter timer med surfing og tester. Siden jeg er veldig grei legger jeg ut en guide her: Denne guiden er laget i WinXP SP3 1. Gå inn på Start>Skrivere og telefaxser>Legg til skriver 2. Velg en lokal skriver som er koblet til denne datamaskinen. Ikke søk etter plug and play. Klikk neste. 3. Velg oprett ny port og velg porttype standar TCP/IP port, klikk neste. 4.Et nytt vindu kommer opp. Sørg for at printeren er på og koblet til ruteren, klikk neste 5. Skriv inn ruterens ipaddrese, på denne ruteren 192.168.1.1 og portnavnet fylle seg inn automatisk, klikk neste 6.Klikk neste når du kommer vidre. Pga jeg alerede har lagt til printeren kan jeg ikke komme lengere men hvis du får spm og format eller noe sånt velger du RAW det funker hos meg i vertfall. Jeg fant en guide for vista på denne siden. Endret 28. mars 2009 av Ballestikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå