Gå til innhold

Sende mamma på ferie i en uke, hvor skal jeg sende henne?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg skal sende mamma på ferie til ett sted, helst varmt, med kypros eller noen andre middelhavsland i tankene.

 

Er det noen her inne som vet hvor jeg kan få tak i relativt billige sydenturer, samtidig som de har en god standard?

 

Trenger huset i en uke, dvs, ferien skal vare i en uke. +|-

 

 

 

Lars

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg sier bare en ting gjør som meg og gi mora de et cruise i karabien, og så blir du med så er det den perfekte gave. det er ikke noe mere de liker enn en tur med barnet sitt.

 

 

 

nå skal ikke jeg være med, ho skal reise alene eller med noen veninner, men jeg skal iafall ikke være med.

 

Hvor mye ligger 1 ukes cruise på? Hvor finner jeg info om dette?

Lenke til kommentar
Siden du er ute etter ganske billige sydenturer så tror jeg ikke at cruise er noe for deg. Er det ikke relativt kjedelig for din mor og reise alene, da? (Og ja, jeg ser at det kanskje skal være med noen venner.

 

 

joa, så hun skal mest sansynlig ta med seg en venn eller to.

 

Men det skal være en slapp av ferie, ikke noe party party eller noe.

Lenke til kommentar
jeg sier bare en ting gjør som meg og gi mora de et cruise i karabien, og så blir du med så er det den perfekte gave. det er ikke noe mere de liker enn en tur med barnet sitt.

 

 

 

nå skal ikke jeg være med, ho skal reise alene eller med noen veninner, men jeg skal iafall ikke være med.

 

Hvor mye ligger 1 ukes cruise på? Hvor finner jeg info om dette?

 

 

du kan se priser på cruise overhele verden på www.rccl.no / www.rccl.com. prisen ligger ofte så langt ned som 4 tusen på per person pluss fly.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...