FireNacho Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 For å si det med en gang: Jeg suger i Delphi, jeg har prøvd det i noen dager. Jeg har ikke planer om å lære meg det fordi jeg ikke gidder. Men allikevel så "trenger" dette programmet. Jeg har en person til å hjelpe meg, han har ett års erfaring med Delphi og kan en del. Men det er selvfølgelig ikke nok. Jeg har lagt opp en side med beskrivelse av det jeg har gjort hittil, så hvis noen kan hjelpe meg med bare en liten del av programmet er jeg veldig takknemmelig: http://home.no/andreliverod/prog.htm Lenke til kommentar
Superchez Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 For å si det med en gang: Jeg suger i Delphi, jeg har prøvd det i noen dager. Jeg har ikke planer om å lære meg det fordi jeg ikke gidder. Jeg anbefaler deg å lære deg Delphi. Det er ikke vanskelig å lære bare man starter riktig. Kjøp f.eks en Mastering Delphi bok, den er fra nybegynner stadiet til avansert. Først etter du har lært deg en del, da vil du forstå dine spørsmål lettere.. spørsmål som: Vil det være vanskelig, eller kanskje ikke? Du kan jo eventuelt få litt hjelp av din venn med 1 års erfaring. Hvis du ikke velger å sette deg inn i Delphi.. Prøv å søk etter hjelp på www.google.com , man vet aldri hva man finner der Når det gjelder dine spørsmål om hvordan man gjør følgende ting på listen din (programmets egenskaper), er det rikelig med guider/tutorials på internett som hjelper deg.. Jeg har ikke tid til å hjelpe deg med noe mer. Lykke til Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg har lagt opp en side med beskrivelse av det jeg har gjort hittil, så hvis noen kan hjelpe meg med bare en liten del av programmet er jeg veldig takknemmelig Det er ikke bare trivielle ting du spør etter. søk litt på delphi3000 (dessverre blitt en betal-side :-( ) og ikke minst på www.msdn.com (uunværlig for alle som programmerer windows....) -vegar Lenke til kommentar
SimenAndre Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Driver du fortsatt med det eller? I så fall si hva du har klart. Hvis du klarer å låse mapper så vil jeg gjerne høre hvordan du fikk til det. Jeg tror det er vanskelig siden du ikke kan gjøre det i windows. Kan alltids hjelpe deg med å skru av maskinen. Det ekke så vanskelig. Men du må si hvilket operativ system du har. Det er forskjellig kode etter hvilket operativ system. F.eks Win98 har 1 linje kode, mens windows 2000 må du bruke 30 eller noe. Lenke til kommentar
dalai Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 jeg mener ikke å være spydig altså, men jeg synes det virker litt rart. Så du hadde programmert mange spill på hjemmesiden din, mange av disse online. Hvordan kan du klare å programmere utallige spill (spillprogrammering regnes som veldig veldig vanskelig), når du ikke klarer å programmere et såpass enkelt program som det du skulle lage? Lenke til kommentar
SimenAndre Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 hmmz mulig jeg er dum, men hva er ccn filer for noe? Lenke til kommentar
SimenAndre Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 FireNacho: Haha du gikk på samme skole som meg. Gikk også på tmvs, bortsett fra at jeg gikk allmenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå