bjoernf Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Har akkurat kjøpt en P4 2.53 Ghz Boxed(IKKE OC'et), og var så gira på å få den opp å kjøre at jeg brukte noe gammelt goop jeg hadde liggende...det virker som at varmeledereffekten ikke er den beste, har temp rundt 55 grader uten noe særlig belastning, er dette høyt? Tenkte å bytte denne ut med noe annet (f.eks Arctic Silver e.l.), hva gjør jeg for å fjerne goopen som allerede er der mest skånsomt? BFen Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Brukte du goop på Boxed-kjøleren? eller bruker du egen kjøler? Boxed-kjøleren har jo sånn thermal pad. Blekker du goop på uten å fjerne den så blir det nok ikke no særlig bra. Goop fjerner du med isopropanol, sprit (ren) e.l. Skal du fjerne thermal-padden kan du f.eks. bruke en tre-pinne eller noe av plast. (Gammelt tele-kort eller plast-gaffel f.eks.) Lenke til kommentar
|Slinky| Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Kjøp deg Arctic Silver 3, du vinner flere grader på det hvis du har en god kjøler... Mvh Slinky Lenke til kommentar
bjoernf Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Brukte du goop på Boxed-kjøleren? eller bruker du egen kjøler? Boxed-kjøleren har jo sånn thermal pad. Blekker du goop på uten å fjerne den så blir det nok ikke no særlig bra. Goop fjerner du med isopropanol, sprit (ren) e.l. Skal du fjerne thermal-padden kan du f.eks. bruke en tre-pinne eller noe av plast. (Gammelt tele-kort eller plast-gaffel f.eks.) Jepp, jeg brukte goop på Boxed kjøleren, var dette veldig dumt? :o Maskinen er i live ennå. Hvor får jeg kjøpt isopropanol, i en malebutikk e.l.? BFen Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Du kan kjøpe en sånn liten flaske med kondensfjerner, koster en 20-lapp på nærmeste bensinstasjon. Godt mulig at de har vanlig blå isopropanol der også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå