Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[løst] Inget skjermbilde etter bytte av CPU-vifte

Anbefalte innlegg

Har akkurat byttet til noctua NH-CP12P på mitt Asus P6T deluxe V2 (jadda, har brukt lga1366 mountingkit). Dette gikk smertefritt, men når jeg skulle skru på pcen igjen kommer det ikke noe skjermbilde (Asus gtx285). Syntes dette var noe rart da alt virket som en drøm rett før jeg byttet. Har sjekket kabling og finner ikke noe feil der. Får ingen lyder eller andre signaler på at noe skal være galt, og alle vifter og lys på HK og skjermkort lyser som de skal.

Noen som har ideer på hvordan feilsøke dette?

Endret av Turboguri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd det som knegg foreslår? Ellers ville jeg ha tatt av hele kjølereflensen en gang til, sett at prosessoren sitter godt fast og deretter montert kjøleren igjen. Har opplevd dette selv, og da lot deg seg ordne ved å demontere og sette sammen igjen. Pass på at alle strømkabler er montert rett, kanskje ikke PC'en vil starter når ikke vifta går?

Lenke til kommentar

Har nå fått pc'en opp å gå igjen. Det var faktisk minnet som var problemet. Skjønner ikke hvorfor dette problemet dukket opp nå da jeg ikke har rørt minnebrikkene i det heletatt. Får bare startet med 1 av 3 brikker i av gangen.....

Skal undersøke dette noe nærmere siden, men tar imot tips hvis noen har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...