Gå til innhold

Reaper- Sesong 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Ikke nødvendigvis, som jeg sa i tråden din Dragen så er serien lagd av ABC Studios og ikke WB/CW. Så mulighetene for at ABC tar over serien og sender den på ABC Family er mulig, hvertfall en 50/50 % sjanse for at det skjer. Denne serien har virkelig gode muligheter til et oppkjøp da ABC trolig vil skaffe seg en serie til ABC Family etter de økset Kyle XY.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vet ikke helt om jeg liker hvordan serien utvikler seg, og med det mener jeg dette med faren hans "Levende død". Synest egentlig ikke det passer helt inn. Men når man ser bort ifra det så elsker jeg denne serien og liker veldig godt hvordan forholdet mellom Sam og djevelen utvikler seg for hver episode. og hvordan Sam mer og mer blir vant til denne rollen som nå er blitt livet han.Har enda ikke sett ukens episoden , men det kommer nok til å bli gjort i løpet av kvelden. Håper virkelig serien får en ny sjanse, for alt i alt er det veldig god underholdning.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke helt om jeg liker hvordan serien utvikler seg, og med det mener jeg dette med faren hans "Levende død". Synest egentlig ikke det passer helt inn. Men når man ser bort ifra det så elsker jeg denne serien og liker veldig godt hvordan forholdet mellom Sam og djevelen utvikler seg for hver episode. og hvordan Sam mer og mer blir vant til denne rollen som nå er blitt livet han.Har enda ikke sett ukens episoden , men det kommer nok til å bli gjort i løpet av kvelden. Håper virkelig serien får en ny sjanse, for alt i alt er det veldig god underholdning.

 

Kansellert. Kos dere med de siste episodene.

Beklager.

Lenke til kommentar

Den er fortsatt kansellert fra CW sin side. Og med tanke på at Reaper sine seertall er dårlige selv for CW, så er det heller små sjanser for at ABCF plukker den opp.

 

Og med tanke på at eneste grunnen til at vi fikk sesong 2 var streiken i 2007, så kan vi si oss heldige at vi i det hele tatt fikk sesong 2.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar

Veldig synd om denne serien ikke blir tatt opp igjen. Rollefigurene er morsomme. Missy er drithot, håper hun kommer til å spille i en like bra serie hvis det ikke blir noe mer av denne.

Liker å se igje folk fra andre filmer og serier. Ben er Spanish fra Old School for meg, men det gjør det bare bedre.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...