Kiro Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Nå etter lang ventetid er Reaper tilbake Første episoden ble sendt i statene i går og hadde navn A New Hope Promo for sesong 2. Se filmen hos Youtube (jeg kommer til oppdatere tråden senere i kveld) Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Da var endelig ventetiden over og sesongpremieren sett. En meget god start med gode gamle humoren til gjengen Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Digger Sock! Så bra når han tok å bøyde sjeen i dag Litt dårlig slutt men det blir artig å se hvor det fører. Og satan er like kul som alltid. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kansellert. Kos dere med de siste episodene. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ikke nødvendigvis, som jeg sa i tråden din Dragen så er serien lagd av ABC Studios og ikke WB/CW. Så mulighetene for at ABC tar over serien og sender den på ABC Family er mulig, hvertfall en 50/50 % sjanse for at det skjer. Denne serien har virkelig gode muligheter til et oppkjøp da ABC trolig vil skaffe seg en serie til ABC Family etter de økset Kyle XY. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 liker veldig godt Reaper, så håper ABC Family tar over. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Jeg vet ikke helt om jeg liker hvordan serien utvikler seg, og med det mener jeg dette med faren hans "Levende død". Synest egentlig ikke det passer helt inn. Men når man ser bort ifra det så elsker jeg denne serien og liker veldig godt hvordan forholdet mellom Sam og djevelen utvikler seg for hver episode. og hvordan Sam mer og mer blir vant til denne rollen som nå er blitt livet han.Har enda ikke sett ukens episoden , men det kommer nok til å bli gjort i løpet av kvelden. Håper virkelig serien får en ny sjanse, for alt i alt er det veldig god underholdning. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg vet ikke helt om jeg liker hvordan serien utvikler seg, og med det mener jeg dette med faren hans "Levende død". Synest egentlig ikke det passer helt inn. Men når man ser bort ifra det så elsker jeg denne serien og liker veldig godt hvordan forholdet mellom Sam og djevelen utvikler seg for hver episode. og hvordan Sam mer og mer blir vant til denne rollen som nå er blitt livet han.Har enda ikke sett ukens episoden , men det kommer nok til å bli gjort i løpet av kvelden. Håper virkelig serien får en ny sjanse, for alt i alt er det veldig god underholdning. Kansellert. Kos dere med de siste episodene. Beklager. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Som nevnt tidligere litt lengre opp på siden så er det fremdeles en sjanse for at ABC family tar over. Det er bare å håpe på det beste Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Den er fortsatt kansellert fra CW sin side. Og med tanke på at Reaper sine seertall er dårlige selv for CW, så er det heller små sjanser for at ABCF plukker den opp. Og med tanke på at eneste grunnen til at vi fikk sesong 2 var streiken i 2007, så kan vi si oss heldige at vi i det hele tatt fikk sesong 2. Endret 29. april 2009 av Dragen Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 ser ut som de bygger opp mot avslutning også; e.g. at Sam kommer seg ut av "avtalen" med the Devil. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Sjekka seertall for denne uka nå, og Reaper fallt med .4 i 18-35-gruppa. Fra 1.0 forrige uke til 0.6 denne uka. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Veldig synd om denne serien ikke blir tatt opp igjen. Rollefigurene er morsomme. Missy er drithot, håper hun kommer til å spille i en like bra serie hvis det ikke blir noe mer av denne. Liker å se igje folk fra andre filmer og serier. Ben er Spanish fra Old School for meg, men det gjør det bare bedre. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Stripper Clowns Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 hehe me wants a stripper clown! scary & sexy at the same time! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Bra episode. Sock skinte gjennom hele episoden. Genial slosskamp på parkeringsplassen Bare to episoder igjen. Håper ABC plukker opp serier. Noen som har lest/hørt noe mer? Endret 13. mai 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 serien er kanselert og kommer antagligvis aldri tilbake igjen Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 vil vite hva folks yens om det jeg sa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå