Gå til innhold

trenger hjelp ang vg2 ( ta opp fag?)

Anbefalte innlegg

hei

jeg har da gått service og samferdsel og fant ut jeg har da gått veldig feil, har veldig lyst til og gå vidre på NKF ettersom det virker midt i blinken for meg. (evt arkitekt hvis det går så bra)

og fant http://vilbli.no/4daction/WA_Kursbeskrivel...--_V.STFOR3----

der det står * Du som har Vg1 uten formgivingsfag, skal ikke ha geografi og samfunnsfag. Du skal i stedet bruke 140 timer ekstra til felles programfag på Vg2 (formgivning) (totalt 420 timer).

har vert til rådgiveren på min skole, hadde vist ikke peiling / uintrisert -.-

dette er da for "studiespeasialisering" iamed dem har mere fag en vi har på service og samferdsel men jeg mener det bør da vell ikke være noe problem og ta opp di fagene/timene jeg mangler? og skjønner ikke helt problemet med det.

er veldig motivert nå og mener at å ta dem opp etter skoletid/sommer ferien (privatist) burde ikke være noe problem

(jeg mangler ca 40 timer matte) og noe norsk.

noen som vet om dette er mulig? eller MÅ jeg bynne helt på nytt? har VELDIG lite lyst til og gå et år ekstra ( 3 nye år)

evt gå vidre vg2 og allmenlig påbygging men da får jeg ikke formgivning noe jeg har veldig lyst til.

har sjekka nki for tegne kurs osv men dem hadde bare grunleggende tegne kurs som jeg fant og det var ganske dyrt med mindre lånekassen / NAV støtter noe sånt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...