paltorg Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Viasat tv1000 har tydeligvis skaffet seg ny logo. Noen andre som reagerer på den visse likheten med en viss microsoft konsoll? Mangler bare den grønne fargen..... :!: Endret 4. mars 2009 av paltorg Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Nei, egentlig ikke. Det vil alltid være likheter å finne i ulike logoer, men det er ingenting jeg reagerer på. Lenke til kommentar
paltorg Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Tenkte bare på bråket rundt logoen til filmen "Den siste revejakta" og "Eventyrblanding"- logoen. Og logo bråket til telenor. Bare synes det var litt artig. Microsoft pleier å holde rimelig godt på patenter og merkevarebeskyttelsen. Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er enig med trådstarter. Spesielt logoen til "Classic" er jo nesten lik, bare vridd 45 grader. Lenke til kommentar
paltorg Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Er enig med trådstarter. Spesielt logoen til "Classic" er jo nesten lik, bare vridd 45 grader. Det samme tenkte jeg! Vridd logoen 45 grader, skrevet viasat, og fjernet ett "lag" med "metall" Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 De er jo helt like, lukter det saksøking... Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Stor nok forskjell til at jeg tviler på at det er noe å saksøke for. Det jeg reagerer mest på er at jeg synes de nye tv1000 logoene var skikkelig stygge. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det er værre med Killzone 2 logoen og Bring. Dem er klin like. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Brukte ikke de den samme logoen i Killzone til ps2? Lenge før Posten begynte å bruke den altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå