olahe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 hei! dette ligger sannsynligvis i feil tråd nå, men uansett jeg skal kjøpe buzz med 4 trådløse buzzere og et buzz spill, men lurer på hvilket buzz spill som er best? noen som har noe og anbelfale og så i tilleg lurer jeg på om det går ann og legge inn egne spørsmål på noen av dem har hørt litt om at det gikk går det? Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er det ikke bare ett til ps3 da? Lenke til kommentar
olahe Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 det er mange buzz spill... men jeg tror jeg går for quis tv er den bra? Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Buzz TV quiz er det eneste buzz spillet til ps3. Det følger med 5000 spørsmål + du kan kjøpe 500 spørsmål til om du vil, dette koster 40kr. Du kan også lage egne spørsmål. Lenke til kommentar
olahe Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Buzz TV quiz er det eneste buzz spillet til ps3. Det følger med 5000 spørsmål + du kan kjøpe 500 spørsmål til om du vil, dette koster 40kr. Du kan også lage egne spørsmål. takk men norges mester har jo og kommet ut nå hvordan er det? Lenke til kommentar
Vertigo500 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ungene mine mener at Apebuzz er det beste! Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ungene mine mener at Apebuzz er det beste! Jepp. Det er veldig bra for barn! Støtte'ræ der Lenke til kommentar
olahe Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 ja men når de er 12 år også=P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå