Gå til innhold

Skal jeg ta av "plastret" på sterilisert pus?

Anbefalte innlegg

Jeg steriliserte jentepusen min på tirsdag (igår) og fikk med meg et ark, der det bl.a sto at hvis ikke plastret datt av første dagen skulle du ta det av dagen etter. Er usikker på om vi skal gjøre dette? Tråden ser veldig vanlig ut, men på arket står det at de vanligvis bruker sånn som løyser seg opp av seg selv. VANLIGVIS. De sa ingenting, bare sa de la et ark sammen med tingene hennes. Men enn om hun får infeksjon om jeg tar plastret, og enn om hun får det om jeg ikke tar plastret? Hun har forresten på seg en body, så hun blir jo litt skjermet der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er det som er greia, de jeg var til er ikke åpne og jeg har ikke funnet noen som er åpne.. :(

Hun skal til dem på fredag, da hun skal få såret sjekket + at hun skal ID-merkes, tror du jeg kan vente til da?

Endret av aip
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jepp. ventet til dagen etter og ringte dyrlegen, de sa det bare skulle være på. Hun fikk også en gigantisk kul over arret en uke etter steriliseringen. På str med en tennisball nesten, på lille pusen! var med henne hos dyrlegen da, og de mente det bare var pga stingene, opphovna liksom.. Så de hjalp ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...