xxxmercedesxxx Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 hei ! jeg har en telefon som er låst til netcom, det er netcom young talk på den,å den har vært bindt i akkurat ett år nå. Nå vill jeg bytte til telenor, men hvordan skal jeg si opp / avslutte abonomentet med Netcom ? takker for svar :-) Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ring 05050 og snakk med noen der. Det er Netcom-kundeservicen og vil hjelpe deg. Lenke til kommentar
dagmann Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ring 05050 og snakk med noen der. Det er Netcom-kundeservicen og vil hjelpe deg. Det er ikke nødvendig. Bare bestill hos dem du ønsker å flytte til. De tar seg av portering og i samme slengen oppsigelse. Lenke til kommentar
xxxmercedesxxx Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Ring 05050 og snakk med noen der. Det er Netcom-kundeservicen og vil hjelpe deg. Det er ikke nødvendig. Bare bestill hos dem du ønsker å flytte til. De tar seg av portering og i samme slengen oppsigelse. det er mulig jeg vill fortsette å ha netcom young talk, men fornye abonomentet og kjøpe en ny telefon. hvis jeg bestiller en telefon på netcom.no blir det fornya da ? https://secure.netcom.shop.moobi.com/index....d/9549/action/1 tror jeg skal ha den, men hvis jeg kjøper den, blir det det samme abonomentet, bare fornya 1 år til ? Lenke til kommentar
NoKeR Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ring 05050 og snakk med noen der. Det er Netcom-kundeservicen og vil hjelpe deg. Det er ikke nødvendig. Bare bestill hos dem du ønsker å flytte til. De tar seg av portering og i samme slengen oppsigelse. det er mulig jeg vill fortsette å ha netcom young talk, men fornye abonomentet og kjøpe en ny telefon. hvis jeg bestiller en telefon på netcom.no blir det fornya da ? https://secure.netcom.shop.moobi.com/index....d/9549/action/1 tror jeg skal ha den, men hvis jeg kjøper den, blir det det samme abonomentet, bare fornya 1 år til ? Velger du å fortsette hos NetCom så vil du få ett nytt år med binding hos NetCom med samme abonnement, om du velger YoungTalk når du bestiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå