neXon Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hvorfor går det så HELLLGEEE tregt å browse nettverket på xp maskiner ( både i Home og PRO) Det er spesielt tregt når man skal inn i arbeidsgrupper. Flere kammerater har samma problemet. Noen som har en løsning på det? Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 ja, bruk ftp el. til filoverføring! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Vet du navnet på dem du skal inn på så er det jo bare å skrive det inn, mye raskere det. evnt kan du prøve å reinstallere nettverkskortet. Lenke til kommentar
fåttferie Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 sett fast ip, fungerte for meg Lenke til kommentar
neXon Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 bruker fast ip, og det er kjekt å kunne bowse gjennom brukerene når man er på LAN. Det er utruli irriterenede når man skal se gjennom ca 20 maskiner Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 jeg har det problemet at nettverket blipper ut med jevne mellomrom, og er borte i ca. 2 minutter for så å funke igjen. (har 2 maskiner i lan tilkoblet adsl med hub) så dermed kan jeg ikke kopiere store filer mellom maskinene uten at jeg får brudd i mellomtida... Lenke til kommentar
Term Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg synes det funker temmelig bra jeg . Har ingen problemer bortsett fra npr folk ha på brannmuren . Lenke til kommentar
Leeson Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Her er svaret på dine problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå