AnBa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Riiiight. Jeg kjører aldri 3rd person. Hang on, then. Må starte det opp igjen. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg spiller heller aldri i tredje person, jeg holder bare inn "R" for å få en bra vinkel på kamera før jeg tar bilde. Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Tredjeperson er nok ikke like gøy som 1-pers nei... Men char'en skal vise uansett... Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Syns bare at char'en skal vise på location'et... Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Jeg tenkte det var som et bevis på at man selv har tatt bildet og at det ikke bare er noe man har hentet fra nett. I tillegg til at leken heter "Hvor er jeg?", så da må man nesten ha et "jeg" på bildet. Endret 22. mars 2009 av Tabris Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ah. Vel, det bildet ligger på xfiren min, så det er vel bevis. Men ja, jeg skal se om jeg får startet opp Oblivion i kveld. Har hatt en travel nettdag så langt på eRepublik, og skal ut nå. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Tips til bilde: Bytt til 3. person (viktig). Trykk på tasten til venstre for 1 for å få opp konsollen. Skrif "tfc" (toggle free camera), da kan kameraet "fly rundt" som du vil. (Hvis du ikke gikk til 3. person først vil du kun se armene til karakteren din.) Bruk så "tm" for å skru av HUD, altså liv, kompass og slikt. Da ser det ut som et ordentlig bilde. Endret 22. mars 2009 av MiSP Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Ja, jeg bruker det hele tiden når jeg skal ta bilder av moddene mine... Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg også, men jeg sliter likevel med å få gode nærbilder - kameraet kommer svært nær bak karakteren, men når jeg kommer på fremsiden så går kamereat fort "nedover" slik at jeg kommer i froskeperspektiv. Irriterende. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Går det ikke an å bare holde inne den knappen man bruker for å bytte til 3. person, da? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Er det jeg gjør. Mens jeg holder den inne, beveger jeg musen (og dermed kameraet) for å få en best mulig vinkel. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Går det ikke an å bare holde inne den knappen man bruker for å bytte til 3. person, da? Da er kameravinkelen hele tiden låst mot karakteren din. Med tfc kan man ta slike bilder som her, her og her. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Kan vi gi beng i å snakke om hvordan man tar bilder? Kan vi gjette eller legge opp et nytt ett? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Vi venter på KristofferAG. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg endte opp med å sprenge Megaton igjen >.< I morgen! Jeg lover! Fallout 3 fristet bare så voldsomt i dag =D Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Vi bør vel også ha en regel om at andre kan poste bilde hvis det går for lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå