Eirik Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Unlock Print Screen (PRTSCN) button There is a setting in the INI file: bAllowScreenShot=0 change to: bAllowScreenShot=1 Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Blir det noe bilde Cypheron? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Beklager for min noobish-het, men hvor finner jeg denne INI-filen? (Kan ikke si jeg finner den i Oblivion-mappa...) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Beklager for min noobish-het, men hvor finner jeg denne INI-filen? (Kan ikke si jeg finner den i Oblivion-mappa...) My Documents\My Games\Oblivion\Oblivion.ini Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Der ja. Lette innpå Program Files->Bethesda->Oblivion. edit: sånn. men hvor i helvete lagres bildet? Finner det hverken i vanlig bildemappa, My Games\Oblivion eller på ProgramFiles\Oblivion. Funker heller ikke å paste inn i Paint. Endret 5. januar 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Kommer det "Screenshot saved" eller noe liknende oppe på skjermen når du trykker PRTSCR da? Endret 5. januar 2010 av timb Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det kom. Men sto ikke hvor det ble lagret. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Bruker du vista? Den lagrer filene et eller annet sted i din personelige profil..klarer ikke finne ut hvor i farta.. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Viss noen vet cirka navn på filene kan du jo søke etter det på din profil.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Bruker du vista? Den lagrer filene et eller annet sted i din personelige profil..klarer ikke finne ut hvor i farta.. Har vista for øyeblikket, ja.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Start -> Kjør (WIN+R) -> C:\ProgramData Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Bruker du vista? Den lagrer filene et eller annet sted i din personelige profil..klarer ikke finne ut hvor i farta.. Har vista for øyeblikket, ja.. Jeg *tror* at det er her jeg fant mine.. C:\Users\*Kahuna*\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Bethesda Softworks\Oblivion Der ligger det hvertfall noen gamle screenshot, jeg får ikke verifisert det nå ved å ta nye screenshot fordi en driver blokkerer for den innebygde screenshotfunksjonen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Kahuna: Gratulerer, du er trådens helt! edit: hmm, bildet vises ikke i en slik rute som det har gjort før. Jaja. ScreenShot2.bmp Endret 7. januar 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Veit akkurat kvar det er, men har ikkje nytt bilete... Vi burde hatt ein Hvor er jeg tråd for fallout 3 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Veit akkurat kvar det er, men har ikkje nytt bilete... Ta et? Vi burde hatt ein Hvor er jeg tråd for fallout 3 Joda, men spiller det på PS3. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Men eg spelar Oblivion på PS3 (og fallout 3 på data ) Endret 7. januar 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Jeg spiller oblibion på både x360 og pc, og det har gått fint å ta bilde av skjermen til meg Endret 8. januar 2010 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Så nå som jeg endelig la ut bilde, skal ingen komme med svaret? Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg husker ikke hvor det er men skal se etter, viss jeg skal spille det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå