Bolivar Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Kva skulle man endre i innstillingane for å ta Print Screen og Console i Oblivion? Var ei sånn .ini fil? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 I ini-filen endrer du "ScreenshotEnable=0" til 1. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det der lurer jeg på også. Problemet er at i min Oblivion ini- fil (som heter Oblivion_default.ini), så finnes ikke engang strengen "ScreenshotEnable" ?? Hva må jeg gjøre da? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ja, det ble litt endring i planene .. Jeg ble en dag til og jeg kan jo ikke hente mobilen i helgen.. På mandag skal jeg komme med bilde hvis det er noe å gjette på da..På mandag blir det liv, ray ray! Vet du hvor bildet mitt er fra da? Kan ikke se at noen har tippet riktig ennå. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hehe, vet denne men kan ikke si noe før jeg har skaffet bilde xD trur han skal få tak i bilde først. Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 ..så finnes ikke engang strengen "ScreenshotEnable" ??Hva må jeg gjøre da? http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Ini_Settings for topic,mangler og nye bilder som kan brukes her,så jeg er vel ute da, spørs om ikke eieren av branntomten startet på nytt etter sitt lille uhell f,ø ? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Takker og bukker jaxawier Lenke til kommentar
Zaddelion Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Og.. En siste ting. Er litt noob, da så jeg vet ikke hvordan man "Legger inn" bilder i tråden.. Har tatt bilder nå.. Endret 16. november 2009 av Zaddelion Lenke til kommentar
Zaddelion Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Takk .. Kan bli litt med jeg og nå Men det der bildet ditt virket litt for vanskelig, Kahuna? Tips? EDIT: FAEN! Jeg får ikke bildene på mobilen over på pcen.. skjermen på moblilen blir hvit hele forbanna tiden og jeg må ta utav kabelen .. -_______- SATAN ASSÅ! Må vente til jeg får ny mobil for faen ! (sorry for stygt språk) Endret 16. november 2009 av Zaddelion Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Men det der bildet ditt virket litt for vanskelig, Kahuna?Tips? Det ligger langs en av hovedveiene. Så sant du ikke har brukt fast-travel hele tida så burde du ha passert det. Lenke til kommentar
Zaddelion Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jaja, men jeg kan ikke komme på noe .. -_- Dessuten kan jeg ikke få bilder jeg tar inn på dataen .. Med mindre jeg tar bildene med webcameraet på dataen da.. men det blir jo rett og slett bare litt mislykket.. -_- Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Noen hint eller noe, må få opp litt aktivitet igjen Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Den ligger langs den ringveien som går rundt IC. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Ingen ting skjer, så nytt bilde En enkel en: Endret 2. januar 2010 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det er ved waterfronten i Imperial City. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det er ved waterfronten i Imperial City. Cyph begynner å bli kjent. Ikke værst Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ja for det var jo dritvanskelig Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Åssen tar man bilde? SÅ kjent er jeg ikke enda.. Er det bare print screen og lime inn i paint eller noe annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå