Gavekort Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Hvor er jeg? Endret 6. november 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Å, er ikke dette helt nede i sør? Rett ved Deepscorn Hollow, tror jeg. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Yay! For å få opp et bilde raskest mulig tar jeg et jeg allerede har tatt. Kanskje litt enkelt, men dog: Nøyaktig hvor er dette? Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Jeg har begynt å spille Oblivion igjen så nå får vel jeg delta også! Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Når nydataen er på plass kjem der bilder fra meg også Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Bra at denne tråden fortsatt holder seg oppegående Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 må erkjenne at jeg og er på tur å spille oblivion igen, var noe nytt å prøve,og noe oppdaterte greier,så da kan jeg delta i ny og ne igen Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Eg kan kun delta om det kjem ein Hvor er Jeg-tråd om fallout 3 Har fått heilt hekta, Bethesda har gjort det igjen Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Jeg driver å switcher mellom Fallout 3 og Oblivion hele tida... De eneste spilla jeg klarer å spille! Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Eg kan kun delta om det kjem ein Hvor er Jeg-tråd om fallout 3 Har fått heilt hekta, Bethesda har gjort det igjen Nytt bilde. Denne skal ikke være så vanskelig..bortsett fra at stedet muligens ikke har noe offisielt navn. Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Bra bilde, men jeg aner ikke hvor det er... Har ridd forbi noen ganger da.. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Takk! Du skulle bare visst hvor mye pes det var å ta det bildet. Printscreen funket ikke og jeg kunne ikke skjønne hvorfor. Til slutt klarte jeg det, jeg har installert GamerOSD fra Asus for å styre vifta på skjermkortet men GamerOSD gjør mer enn å styre vifter, den kan også brukes til screenshot og videoopptak av spill og det forstyrret antageligvis oblivions egen screenshot funksjon. Til alt overmål var GamerOSD sin hotkey satt til 3(!) aktive taster på spillet men etter at jeg endret det fikk jeg endelig et bra bilde. Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Hehe... Lenke til kommentar
Zaddelion Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Go nuts! Hehe, vet denne men kan ikke si noe før jeg har skaffet bilde xD Har ikke kamera på den gamle dårlige (og den eneste) mobilen min og oblivion er på ps3 noen tips om hvordan jeg kan skaffe bilder sånn at jeg og kan være med i konkuransen? Lenke til kommentar
Zaddelion Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Har en HTC, tho. med ganske bra kamera. Skal begynne å ta bilder, men må ihvertfall finne kabelen til pc-en Edit: VIRKELIG LEI MEG FOR DOBBELPOST, GLEMTE MEG! SORRY! EDITEDIT: HTC`en er ikke min, men ingen bruker den-.- EDITEDITEDIT: AARRGHH! står i den beste posisjonen for et bilde og så kommer jeg på at jeg har glemt mobilen på skolen(vi har en merkelig ordning som gjør at vi må ligge mobilen i en skuff og hente den senere.. så nå kan jeg ikke bytte sim-kort:\.. skal ligge hos en gammel venn litt langt vekke herfra, og mamma kommer snart hjem.. må heller vente til hun kommer hjem og så henter jeg sim-kortet, deretter går jeg til vennen min, lørdagen kan jeg komme med fresh`e bilder til hele gjengen Endret 13. november 2009 av Zaddelion Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Lite aktivitet her nå... Lenke til kommentar
Zaddelion Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ja, det ble litt endring i planene .. Jeg ble en dag til og jeg kan jo ikke hente mobilen i helgen.. På mandag skal jeg komme med bilde hvis det er noe å gjette på da.. På mandag blir det liv, ray ray! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå