Kahuna Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det er nok en gang et stykke fra allfarvei og ikke quest-relatert. (tror en av ekspansjonspakkene bringer deg i nærheten) Det er et gammel save med min første karakter, kompasspilene peker mot div mål under mages guild recommendation. (hjalp kanskje ikke så mye ) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Jeg vet så godt hvor det er, det er en herregård. Det er også et quest bundet indirekte til huset. Det ligger oppi fjellene. Er jeg på rett spor? Endret 12. oktober 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Feil på alle tre Du tenkte kanskje på Lord Rughdumps Estate? Den er på andre siden av cyrodil, helt andre siden.. Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 husker ikke navnet, men er det ikke slik att en oblivion gate bruker åpne seg der ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Feil på alle tre Du tenkte kanskje på Lord Rughdumps Estate? Den er på andre siden av cyrodil, helt andre siden.. Det var Lord Rughdumps Estate jeg tenkte på ja. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hmmmm..... dette blir et longshot men dog. Tror det er det huset som ligger svært nært det huset der knights of the Nine oppholder seg. I huset som er avbildet oppholder det seg svært ofte 2 banditter i 2. etasje. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nå brenner tampen ja. Kan du navnet på huset også? Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Den derre... Isolated House? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) 16:32' post='14574101'] Riktig. WAT Edit: Oi, diskusjon har glemt å stille klokka :O Endret 26. oktober 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Ok! Hva med... DENNE! Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Ja, rett det! Skulle kanskje ikke ha med Chorrol-bygningene i bakgrunnen.. Your turn! Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Siden det ikke har kommet nytt bilde, så tenkte jeg at jeg kunne slenge ut et Så hvor er dette? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det så kjent ut. Er det på vei opp til... hm, hva heter det? Et-eller-annet Top? Nord for Chorrol, der hvor Chorrol Mages Guild quest er. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Cloud-top? Der fingers of the mountain skjer? Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) var litt elver å slikt i bakgrunnen,nå har jeg ikke oblivion aktivert akkurat på det jeg skriver på, men misstenker det er et av dark brotherhood pick-up steder,og man passerer gjerne der på vei til "the shades of revenant",muligens på bærtur men det kunne være på riktig spor og, muligens husker bare ikke navnet for det har et specifikt navn IIRC. Endret 4. november 2009 av jaxawier Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Er nokk et pick-up sted ja dere er på sporet av noe .... det er ikke cloud top nei, men det er en annen landmark.... Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jepp, det er riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå