Joakim vas Normandy Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kom igjen da folkens, trenger dere hjelp? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Er ruinen quest relatert..? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Quest relatert ja. Litt vanskelig om det bare skulle vært en random ruin? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Sancre Tor ? Einaste store quest ayleid ruinen eg har vore i so far... Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Selvsagt rett, men er vel ingen Ayleid ruin Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Slik då Kva heiter byen i bakgrunnen? Og i kva quest må ein besøke wayshrinen? Og kven tilhører wayshrinen til:P? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg tipper byen er Skingrad. Questen mener jeg er The Pilgrimage fra KotN? Aner ikke hvilken gud wayshrinen hører til. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Korrekt Wayshrine of mara Men litt merkelig, eg fann Kynareth's shrine nær Weatherleah... Når det eigentleg skal vere mykje lenger mot aust... Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Whee! Her er min oppgave: Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Imperial bridge inn? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Wow, første forsøk! Jepp, det er det. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 250 timar speletid i oblivion, finally pays off Kva heiter denne ruinen? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Trenger dokke hjelp kanskje ? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Noe hjelp kunne vært til stor hjelp ja Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) UESP: In the Imperial Reserve region: Colovian highlands Bør vel vere plenty med hjelp 19 welkynd stones er det også der, ifølge UESP :O EDIT: nær weatherleah og et kynareth wayshrine Hvis dokke ikkje klarer det på 2 timar no, blir eg skuffa. Endret 3. oktober 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Nonungalo! Kunne klart det mange timer siden, men glemte å sjekke innom tråden. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Legger hint i spoiler, i tilfelle jeg ikke våkner tidlig. Du finner Shadowbanish Wine i dette fortet. Ligger i sonen The Great Forest Vampyrer Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg tror knapt jeg kan navnet på et eneste fort eller Ayleid ruin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå