Gå til innhold

Hvor er jeg-tråden!


Anbefalte innlegg

Nope.

(med et ørlite forbehold siden bildet er nesten 3 år gammelt :o )

 

Ligna no ganske då...

 

Eit annet bilde frå sør:

 

200px-LakeArrius.jpg

 

eg er ganske sikker på at det er arrius... det KAN vere den lille på vei frå cheydinhal til Imperial city også... men liknar ikkje særleg.

 

EDIT: feilquoting

 

Eller... kan det vere ein litt sør for vegen ffrå Cheydinhal til Imperial city? ma jaggu nesten starte playstationen for å sjekke.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg kaller den spesiell så er det fordi du ikke kommer dit via quests, allikevel er det noe ved stedet som gjør at de som har vært der vil huske på det umiddelbart (hvis de bare kjenner seg igjen først ;) )

 

 

Edit: Det er faktisk *to* ting som er spesielle med det stedet. Den ene bør være synlig i bildet, den andre skal du ha bra flaks for å finne.

Endret av Kahuna
Lenke til kommentar

Det skjulte området er såpass godt gjemt at hvis du er ørlite uoppmerksom kan du godt gå gjennom hele resten av hulen uten å få mistanke til at det er noe spesielt der men jeg innbilte meg altså at inngangspartiet med dør bak fossen var spesielt nok til å bli husket. :)

 

 

Ligger ikke altfor langt unna chorrol. Du skal få det opp på kompasset i løpet av mages guild recommendation quest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...