svelemoe Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Nope. (med et ørlite forbehold siden bildet er nesten 3 år gammelt :o ) Ligna no ganske då... Eit annet bilde frå sør: eg er ganske sikker på at det er arrius... det KAN vere den lille på vei frå cheydinhal til Imperial city også... men liknar ikkje særleg. EDIT: feilquoting Eller... kan det vere ein litt sør for vegen ffrå Cheydinhal til Imperial city? ma jaggu nesten starte playstationen for å sjekke. Endret 24. august 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Når jeg kaller den spesiell så er det fordi du ikke kommer dit via quests, allikevel er det noe ved stedet som gjør at de som har vært der vil huske på det umiddelbart (hvis de bare kjenner seg igjen først ) Edit: Det er faktisk *to* ting som er spesielle med det stedet. Den ene bør være synlig i bildet, den andre skal du ha bra flaks for å finne. Endret 24. august 2009 av Kahuna Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hm, jeg ser at det er like ved en cave. En cave som ikke er quest-relatert... Jeg klarer ikke ta det i hodet akkurat nå. Forresten så er du jo med på bildet, i hvertfall hånden. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Stemmer, det er en cave jeg skal fram til. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ingen? Får komme med et hint til da. Hvis du kikker *nøye* på bildet ser du ei dør under fossen. Såvidt jeg vet den eneste inngangen til en hule som er plassert på den måten. Forøvrig er Chorrol nærmeste by. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Så den døra Har sett den før men husker ikke hvor, kan se etter senere om jeg finner den på spillet .... Endret 28. august 2009 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Her ble det mye liv må jeg si, absulutt ingen som har noen anelse, jeg har ikke peiling... Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jøss, var den så vanskelig? Nuvel, her er et bilde fra innsiden av hulen, et område du ikke vil finne sånn uten videre men hvis du har vært der husker du det garantert Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Oj, der har jeg ikke vært - så genialt! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Det er vel hulen til piratene i den ekstrapakken? The Thieves Den? Endret 3. september 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Neinei, helt 'vanilla' oblivion. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Nei, det der er ikke Pirathulen, for der er ikke inngangen slik, men jeg kan ikke fatte hvor det er - enda jeg innbiller meg at jeg har vært rundt på de fleste plassene i Oblivion. Hmmmmmm....mysterium. Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Ehh... Flere hint? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det skjulte området er såpass godt gjemt at hvis du er ørlite uoppmerksom kan du godt gå gjennom hele resten av hulen uten å få mistanke til at det er noe spesielt der men jeg innbilte meg altså at inngangspartiet med dør bak fossen var spesielt nok til å bli husket. Ligger ikke altfor langt unna chorrol. Du skal få det opp på kompasset i løpet av mages guild recommendation quest. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Den recommen har jeg jo tatt også.....klarer ikke å huske at jeg har vært der - det burde jeg ha husket. Men jeg kan jo ha fått det opp på kompasset uten at jeg har dratt dit. Men denne plassen har ingenting med recommen å gjøre ikke sant? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hm, på vei opp mot Cloud Top, da? (tror jeg det heter?) Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 På vei mot cloud top ja, og den har ingenting med nevnte quest å gjøre annet enn at du kan ta en avstikker dit hvis du har lyst. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hmmmmmm.....nå tror jeg at jeg har litt peiling. Er det 3 soner i den hulen og pirater der?...:-) Hvis svaret er ja, så vet jeg det, men jeg skal ikke avsløre noe da jeg ikke har noe bilde å legge ut. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Pirater? I den innerste sonen kanskje, spøkelsespirater...hehe Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Dette må være den vanskeligste av alle hittil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå