Cepherit Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Å! Vet hvor det er! Men jeg venter med å se om noen andre kommer med svar... Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Sorry litt treigt svar. Men det var riktig Endret 1. juli 2009 av jrmaster35 Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Rayline, har du noe? Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Snart gått en dag siden han fikk bekreftet riktig svar nå Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Kan vi inkludere både Oblivion og Morrowind i denne tråden, tro? Eller er det bare Oblivion-spillere her? Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg klikker om han ikke gidder å legge ut nytt... Jeg spiller bare Oblivion... Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Jeg også. Tiden hans er godt ut nå, så er vell bare å slenge ut et bilde noen. Hooooody du har glemt å lakt til et poeng til meg Endret 2. juli 2009 av jrmaster35 Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Oppsann... Sorry... Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Sukk, jeg gir snart opp hele dette spillet. Det er jo helt tilfeldig om den som gjetter legger ut nytt bilde. Er det ingen som lester startposten?! Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 NESTEN ingen... jrmaster var så snill å gjorde det... Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Kan vi inkludere både Oblivion og Morrowind i denne tråden, tro? Eller er det bare Oblivion-spillere her? det hadde funket kjempe for meg,har en nice vampyr i morrowind nå (misstenker det ikke er veldig mange her som spiller morrowind fortsatt dog,blir vel 2 st det eller noe Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 kom igjen da noen sleng ut et bilde, så ikke tråden dør ut Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Tror tråden har dødd ut... Det er alt for lite deltakere... Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Ja, og for mange som svarer uten å poste nytt bilde. Mister litt motet, da. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Mm, sant det... Får bare vente på Eldere Scrolls 5 da, kansje flere blir interisert Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Hehe... Jah... Er jo egentlig ikke så veldig lenge til! Hørte om det ca. desember i fjor, og da tenkte jeg bare! Ett år for ****?!! Nå har jeg bare ikke tenkt på det, og har allerede gått 7 måneder! Fy søren, jeg gler meg! Tror dere de kommer med en ny spillmotor? (Istedet for Fallout 3 og Oblivion-motoren?) Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Må jo nesten det, håper det ikke blir like mye bugs i 360 versjonen som i Fira, det plaget meg ikke så mye men en gang iblant Gleder Meg Også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå