Tabris Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Er det den som hører til Knight of the Nine? Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hvis det er expansions så har jeg absolutt ingen sjanse. Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Niks... Tilhører Vanilla... Syns det er en av de fineste ruinene i spillet jeg Ehmm... Kan vel også si at navnet begynner på F! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hmm, er det ikke Fanacasecul? Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Er det mogleg? *skjerpings* Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ja den må jeg si var svak fra din side Kristoffer. Du ser den jo mer eller mindre hver gang du reiser sørover. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jau, men eg foretrekk å leva heil vest, rundt Anvil. Eg visste eg hadde sett statuen før, men det er ufatteleg lenge siden eg var der. Har liksom aldreg tenkt på å dra dit når eg rollespelar ein alkemist. Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 LanSi: Nytt bilde LanSi? KristofferAG: Hvordan rollespiller du egentlig en alkemist? Har prøvd før, får ikke det helt til... Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det er ikkje lett. Men det er vel meir "Live off the Land" eg driv med. Det vil si, eg bur i eit telt eg fant (mistenkeleg nok var det to heilt ferske lik der), og eg startar kver dag med ein tur ut i skogen for å skaffa meg litt mat eller samla urter. Ein må jo reise. Mykje. Du bur på eit sted til det er tomt for urter, og så reiser du videre. Det er greit å ha ein base, så når du har nok penger, kjøpar du deg eit passande hus. Anbefaler å ikkje kjøpe huset på Waterfront. Etter kvart kan du jo vurdere om du vil byrja med magi. Alkemi er jo tett knytta til magi, så det burde ikkje vera eit stort problem. Pass på å alltid oppgradera utstyret ditt, laga potions, osv. Det går ikkje an å lera seg rollespel, trur eg. Du må nesten berre finna den balansen du likar best, og gå for det. Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Takker for bra svar! Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Har du bilde LanSi? Hvis ikke, fritt fram! Og ikke la tråden dø ut nå da! Endret 25. april 2009 av Hooooody Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Trist at tråden dødde ut... Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 bare for gøy, og sparke de faste igang eventuellt ? er f,ø modded by med en av de større moddene ute der,og ja,er på taket til en katedral, litt fortify acrobatics tar deg opp der Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Flott at du fikk tråden opp og gå igjen! Det der så forresten ut som Bravil. Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 får vel takke hooooody for å få tråden upp slik att f,eks jeg fikk øye på den og Tabris har den. er selvsagt bravil, b&m bravil vel og merke Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ja, var det jeg tenkte det var. Hvor er så dette: Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 vanskelig, ser ut som anvil muligens ? Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Haha! Der startet vi for fullt! xD Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Det er iallefall Anvil... (I think) Anvil Mages Guild? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå