iSimen Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Vet ikke helt hvordan det skal fungere? Eksempel over her, hvis han sier at han ikke gidder, kan førstemann til mølla poste nytt. For eksempel, førstemann som sier svaret en gang til. Men da må han si "jeg gidder ikke legge ut", da først kan nestemann prøve seg. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Men det vil jo ikke være noen forskjell fra om han skriver "Svaret er xxxxx, men jeg gidder ikke legge ut, så noen andre kan ta neste" Om denne ordninga er okei, forstår jeg ikke hvorfor folk klager Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg har ikke sansen for en slik ordning. Enten må folk legge ut, eller la være å svare. Punktum. Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Enig Tabris... Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det går jo ikke an å straffe noen, da "/ Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Selvfølgelig stoppet tråden med en gang ingen postet bilde, så vi kan ikke holde på slik. Gjette, men ikke poste... -.- Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det er bare å kaste ut et bilde! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Igjen, rett ut fra hodet: Three Brothers i Imperial City, Market District? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nope, beklager. Rett by, feil distrikt. Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 The Drunken Carafe, IC? Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er ikke det The King and Queen Tavern? Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Tar den i kveld/natt. Nå skal jeg ut. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeah... jeg sovna. Skal ta ett nå. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Helsikke heller, jeg får det ikke til. Mongo data. Jeg aner ikke hvorfor, må nesten skaffe meg fraps eller no slikt. Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Fritt fram folkens! Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Ingen? Jeg kan gjøre det, men ikke før senere... Jeg starter søren meg ny hele tiden! Nå har jeg en Mystic Elf Druid! xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå