J@cob Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Merk dere mine ord! Vi skal reise oss atter en gang og halshugge samtlige av dere som løper rundt og maser om at "eigendom er tyveri". SU'ere, SV'ere alt som står til venstre for dem skal ikke kunne se mer enn til sin egen nesetipp, for hodene deres skal henge på den frostforstenete hekken med sine påler av levende tre harde som jern, med en liten brodd av kald, kald is. Feudalsystemet skal gjennopprettes, og kirkene, disse kirkene, de skal alle jevnes med jorden til bare stavkirkene står igjen som museum og monument over fortidens feilakte seg vekk fra det ekte, sanne styret. Tiden for hevn er inne! Fikk jeg med meg alt? Nei. Vent. Vi skal alle snakke dansk òg. Vet dere hva? Jeg tror vi heller få la det være med tanken Edit: Bildet er sikkert litt kjedelig for noen, men de med en viss form for historisk innsikt burde se hva det er for noe, og kansje glede seg litt over tanken. Jeg vet ikke helt hvor vanlig det er med slike lenger, og som et godt øye kansje kan se, har den ikke vært med nærkontakt med voks så lenge jeg har hatt den. Ikke når min gikk med den heller. Anakronismer er gøy, men gudene, for noen finurlige tankerekker de kan skape Edit2: Ja, den smale dof-streken var litt irriterende, og ja, fokuset er litt skjevt på selve stenen, men, hey, det er noe symbolikk her ett sted. Endret 4. mars 2009 av J@cob Lenke til kommentar
kaian Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg abdiserer. J@cob for president! Bildet er kult det. Jeg hadde faktisk en signettring med minie initialer for lenge siden. Ikke noe våpenskjold akkurat da, men fatter plukka opp modellen som var laget i sølv for å høre om den rette og meget distingverte kunden var fornøyd med forslaget, siden han hadde de samme initialene. Og de har jeg og. Fin komp, strålende eksponering. Jeg blir ikke enig med meg selv om jeg synes dof er for trang eller om den er perfekt. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Yay! Som vanlig hjelper det å leke melodramatisk når man vil ha litt oppmerksomhet. Takk, kaian Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Bildet er vel greit nok,kunne kanskje ønsket en mørkere bakgrunn(kanskje grå,pga fargene i ringen). Men innledningen var ubetalelig. Endret 5. mars 2009 av Rodswinger Lenke til kommentar
Itw Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Syntes bildet virker skitent/støvete Og DOF var faktisk bra i mine øyne. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Rodswinger: Takker for det med innledningen. Savner noen tunge innspill fra venstreorienterte voksne eller barn nå! ITW: Litt støv er det, både på bildet og ringen. Det er tatt med ISO 400. Jeg kan vel ro meg i land med å skrive noen strofero om hvordan fremhever det anakronistiske som ringen reprensenterer. Lover, regler og ideal som vi idag ser på som avlegs og som ingen andre enn noen få bortgjemte landsbyer uten strømm praktiserer, men fuck that. Jeg lar den pryde fingeren min med stolthet. (Det er her jeg har prøvd å skrive ned noen linjer, men fjernet de pga. at de er litt for personlige og sentimentale. Til tross for at jeg er hjemme fra en ganske bedriten fest, og lettere beruset, klarer jeg ikke å lire av meg så alt for mye.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå