Fylla Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Heisann, som noen her inne i forumet har forstått så er jeg Rambo Frelst, skal kjøpe meg ny jakke og har tenkt litt og har kommet fra at jeg vil ha samme greia som Sly bruker i Rambo First blood og har surfet rundt på overalt og har kun funnet Denne men er ikke samme greia. vist noen har forslag til sider der dem har noe av det samme som vist på bildene så har jeg vært evig takknemelig. USA logoen er ikke så nøye da jeg faktisk har en Identisk liggende og klar til sying Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Ville heller ha satset på Wow-fanatiker. Ser ut som en militærjakke av et slag, har du sjekket noen slike butikker som selger slikt? Endret 4. mars 2009 av Erik :-) Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 har prøvd noen "army" site's. men fant bare den som jeg linket. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Det ser ut som en Amerikansk militærjakke. Sikkert da John Rambo liksom var i Vietnam. Men denne Rambo filmen er vel fra 1980. Så det er kanskje ikke så lett og finne. Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) akurat det tenkte jeg også. vist man hadde vist navnet på jakken så hadde det vært enklere og finne den på nettet. Endret 5. mars 2009 av Fylla Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Vanskelig, om ikke umulig, å finne akkurat den modellen. Du kan jo kanskje prøve Fretex og diverse "secondhand stores"? Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Phixclothing Kan du bruke noe her tro? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Det der er en ordentlig feltjakke. Ingen designbutikk vil selge deg noe slik. Besøk Army Shop. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Denne funker vel? http://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...SearchBackLink= Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 har funnet jakken nå, søkte litt Movie Cloth's og fant Denne nå er det bara og vente til den kommer på lager Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Vær forberedt på at den kanskje ikke tar seg like godt ut på deg dersom du ikke er rimelig "well built". Militærjakker har en tendens til å være litt vide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå