Xbox360Lover Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Slettet Endret 29. november 2011 av Xbox360Lover Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tror det pleier å være et klistremerke på spilla som har med Gold, så du kan jo sjekke det (med mindre du bestiller på nett). Lenke til kommentar
Xbox360Lover Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 skal kjøpe på nett. lurer på om det fortsatt er 1mnd i spillet? står ikke noe på pakka, men pleide og følge med. Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 skal kjøpe på nett. lurer på om det fortsatt er 1mnd i spillet? står ikke noe på pakka, men pleide og følge med. Hos meg følgte det hvertfall med 1mnd gratis live. Men det har vel kansje noe med hvilket parti dvd'en er trykket opp i Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 De følger ikke med. Kun de første som ble trykket opp. Kjenner en som kjøpte da det kom ut, og han fikk. Jeg kjøpte en måned senere men fikk ingenting. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 De følger ikke med. Kun de første som ble trykket opp. Kjenner en som kjøpte da det kom ut, og han fikk. Jeg kjøpte en måned senere men fikk ingenting. en kamerat av meg, kjøpte gta iv i forrige uke, han fikk med, så følger nok med han bestilte på elkjøp på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå