Dofty Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hei. Kjøpte meg en Roccat Kone igår etter å ha lest masse positive anmeldelser og kommentarer, men idag så skulle jeg bare endre litt på lysa og etter jeg klikka på Apply så skrudde lysa seg helt av, jeg tenkte jeg skulle trykke på Apply en gang til, men til min overraskelse så kunne ikke jeg bevege musa. Tenkte jeg skulle plugge ut USB-kabelen og inn igjen, men ingenting funka. Er det en known bug eller hva er det? Den har funket helt fint til nå. Jeg er ikke sur, jeg er bare veldig.. nei, jeg er både sur og skuffa. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hehe.. Jeg kjøpte også Roccat Kone musa... Når jeg endret lysa på den så kunne ikke jeg bevege på den men på min så plugga jeg bare den inn og ut å det funka... Sikkert en vanlig feil... Men veldig irriterende... Mvh ArneAustenaa Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Det skjedde med meg også et par ganger. Kan ikke si jeg er så glad i driveren akkurat. Pent utseende er ikke alt. Endret 4. mars 2009 av Dofty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå