... nei. Bare nei. Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hallo... har lett etter et kabinett til pcen jeg skal bygge om en pitteliten stund. Mens jeg letet kom jeg over praktpcen Acer aspire predator. Er blitt temlig "forelsket" i dette kabinettet og håpet på litt hjelp fra bedrevitende personer. I og med at jeg selv har / skaffer de delene som skal være i maskinen ellers trenger jeg bare kabinettet. Derfor lurer jeg på: Får man kjøpt BARE predator kabinettet? Det er altså KUN snakk om kabinettet... link her: http://www.acer.com/predator/ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har sett litt rundt på dette 'Transformers' PC-en selv. Det ser ut som Acer ikke selger denne som bare kabinett. Du må vist kjøpe en hel PC. Derfor det liksom skal bli litt "skjeldent" på en måte. Lenke til kommentar
... nei. Bare nei. Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Æsj så syykt teit jaja... da er det vel bare å lete videre... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har lyst på kabinettet selv. Veldig spesiellt. Har vurdert og kjøpe hele PC-en. Man får jo Acer Aspire Predator Defender på mpx.no med en flott 24" skjerm til ca. 10 500 Acer Predator Defender m\skjerm Dette kabinettet er blått da. Men jeg likte bare ikke de delene som var i Defender.. :\ Lenke til kommentar
... nei. Bare nei. Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Vet digger det helt syykt, men gidder ikke å kjøpe hele pcen... Endret 4. mars 2009 av Emanuel_N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå